Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، دوازدهمین روز از بازی های آسیایی در حالی به پایان رسید که کاروان ایران موفق نشد مدال طلا به دست بیاورد اما جایگاه پنجم خود را با ۱۹ طلا در جدول توزیع مدال ها حفظ کرد. از سوی دیگر کشورهای ازبکستان، چین تایپه و هندوستان به ترتیب دارای ۱۵، ۱۴ و ۱۳ مدال طلا هستند و احتمال اینکه جایگاه ایران را تهدید کنند وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص تاکید کرد که جای هیچ نگرانی وجود ندارد و ایران این جایگاه را حفظ خواهد کرد.

سجادی گفت: جایگاه پنجمی ما قطعی است. نگران از دست رفتن عنوان پنجمی در بازی های آسیایی اندونزی نیستیم.

وی درباره اینکه ازبکستان تعداد مدالهای طلایش را به ایران نزدیک کرده است، تاکید کرد: مشکلی نیست و همانطور که گفتم نگران جایگاهمان نیستیم.

سجادی در خصوص نتایج ورزشکاران ایران در روز دوازدهم یادآور شد: تمام ورزشکاران، مربیان و فدراسیون ها تلاش کردند. اگر یکی دو مدال نقره امروز ما هم طلا می شد بهتر بود. خوشحال شدیم بسکتبال و والیبال به فینال رفتند. ان شاءالله که در فینال هم پیروز باشند.

سرپرست کاروان ایران در ادامه گفت: ما همین الان هم نسبت به دوره قبل یک مدال بیشتر گرفته ایم. امیدوارم از نظر مرغوبیت مدال هم بیشتر شویم.

سجادی در پاسخ به سئوالی درباره ناداوری در بعضی از مسابقات و به ضرر ورزشکاران ایران و اینکه آیا مسئولان ورزش ایران به این مسئله اعتراض خواهند کرد یا خیر؟ گفت: خب ما از نظر فنی و قانونی اقدام می کنیم ولی معمولا این اقدامات ثمری ندارد. وقتی مسابقات تمام می شود نتیجه بر نمی گردد.

کد خبر 4389697 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم ملی والیبال ایران مردم علیه احتکار بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال استقلال تهران بازیهای آسیایی جاکارتا لیگ برتر فوتبال ایران جاکارتا تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد السد قطر کشتی فرنگی دوومیدانی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تکواندو تیم فوتبال امید ایران کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دلی در کشور امارات در حال برگزاری است،مهدی هفت چشمه پرتابگر جوانان و خوش آتیه کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و مدال نقره این دوره از مسابقات را کسب نماید.

بر همین اساس هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

کد خبر 6089384

دیگر خبرها

  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد