Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@06:08:23 GMT

نگرانی برای پرداخت حق‌التدریس معلمان نداریم

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۶۰۵۴

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: برای پرداخت دستمزد حق‌التدریسی‌ها، در سال تحصیلی جدید، نگرانی وجود ندارد.

علی اللهیار ترکمن در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه وزیر آموزش و پرورش اعلام کردند که از 50 هزار معلم حق‌التدریسی اول مهرماه استفاده خواهند شد؛ آیا برای پرداخت دستمزد این افراد تمهیداتی اندیشیده شده است، گفت: پرداختی به این افراد، در اعتبارات مصوب ما قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره میزان پرداختی به این افراد، افزود: ابتدا باید نتایج این امر در ساماندهی وزارت آموزش و پرورش مشخص شود و مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات اعلام کند که چه تعداد حق‌التدریس، خرید خدمات و نیروی بازنشسته به‌کار گرفته خواهد شد و سپس ما منابع مالی آن را مشخص می‌کنیم که این امر حدود 10 روز به طول می‌انجامد.

وی یادآور شد: به‌طور کلی در تأمین هزینه‌های این افراد نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/4009/4038/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، ظهر امروز رضامراد صحرایی با حضور در مرکز سامد و پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری به سوالات و گلایه های معلمان از طریق تماس تلفنی پاسخ داد.

در یکی از این تماس های تلفنی، یکی از معلمان از حقوق و مزایای پایین معلمی و از پایین بودن فوق‌العاده ویژه معلمان گلایه کرد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این معلم با بیان اینکه معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند؛ گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امشب پاداشی را به مناسبت روز معلم برای تمامی معلمان در نظر بگیریم.

وزارت آموزش و پرورش در تلاش بود تا در ابتدای سال جدید، به مناسبت عیدی مبلغی به حساب معلمان واریز کند. با این حال با گذشت یک ماه به نظر می رسد دستگاه تعلیم و تربیت توانسته‌است مبلغی را این بار به عنوان تقدیر روز معلم برای معلمان در نظر بگیرد.

شنیده ها حاکی از آن است که این مبلغ دو میلیون تومان خواهد بود و از امشب به حساب معلمان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • رقم هدیه روز معلم مشخص شد
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان