Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: شیما و مادرش پس از اینکه برای آخرین بار صیغه مردان هوس باز می شدند دچار سرنوشت وحشتناکی شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، شیما، ۳۰ساله درحالی که همراه مادرش در مقابل بازپرس قرار گرفته بود گفت: آن روزها من ۱۰سال بیشتر نداشتم که پدرم را در یک نزاع به قتل Murder رساندند. پدرم بدهکاری زیادی داشت که جانش را هم سر همین بدهکاری ها گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین روزها مادرم به سوی مصرف موادمخدر کشیده شد. به خاطر وضعیت خاصی که بر زندگی ما حکمفرما بود خواستگاران زیادی نداشتم اگر جوانی هم به خواستگاری ام می آمد با دیدن مادرم و وضعیت به هم ریخته زندگی مان دیگر پشت سرش را هم نگاه نمی کرد.۲۵ساله بودم که برخلاف میل باطنی ام با جوان معتادی ازدواج کردم تا حداقل سربار مادرم نباشم.

شیما ادامه داد: وقتی می دیدم که او چگونه برای تامین هزینه های مواد رنج می کشد، قلبم فرو می ریخت ولی متاسفانه اعتیاد همسرم موجب شد تا من هم به مصرف مواد آلوده شوم. در همین روزها بود که دختری هم به دنیا آوردم اما همواره با شوهرم به دلیل سوء رفتارهایش درگیری داشتم. به ناچار از او طلاق گرفتم و دوباره با دخترم نزد مادرم بازگشتم.

این زن 30 ساله بیان کرد: وضعیت زندگی برای من و مادرم بسیار دشوار شده بود تا اینکه تصمیم گرفتیم خانه پدری را به خانه فساد تبدیل کنیم و برای تامین هزینه های مواد مخدر Drugs خود را در اختیار مردان شیطان Evil صفت بگذاریم.

وی ادامه داد: این تصمیم را عملی کردیم و در روز صیغه چندین مرد می شدیم و از هر کدام حداقل 100 هزار تومان دریافت می کردیم تا اینکه روزی دو مرد به عنوان مشتری به خانه آمدند اما ناگهان روی ما چاقو کشیدند و در ادامه 15 مرد دیگر وارد خانه شدند و به صورت دسته جمعی به من و مادرم تجاوز Rape کردند.

وی با چشمانی گریان ادامه داد: آن ها انقدر به این حرک شیطانی خود ادامه دادند که مادرم از هوش رفت. پس از ساعتی در حالی که هیچ لباسی بر تن نداشتیم از خانه گریختند و رفتند.

شیما گفت: پس از این ماجرا من و مادرم تصمیم گرفتیم که توبه کنیم و اکنون برای تنظیم شکایت علیه آن 17 مرد شیطان صفت به اینجا آمده ایم.

بازپرس در ادامه دستور شناسایی عاملان این پرونده سیاه را صادر کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زناکاری پیامبر دروغین با 32 زن و دختر جوان + عکس

اقدام شرم آور مردی با آرایش زنانه در سرویس بهداشتی بانوان + عکس

ویدئوی این دختر 12 ساله زیبا طوفان بپا کرد + تصاویر

بهاره نمی داند از چه کسی باردار شده است! / آرمان فقط یکی از آن ها بود!

اعتراف بی رحم ترین پسر شیطان صفت / او بلای وحشتناکی بر سر دختر 22 ساله آورد + عکس

این زن با انتشار عکس های خصوصی چند بازیگر زن مشهور آبروی آنها را از بین برد + عکس

مردی برای اثبات ارتباط شوم زنش با یک مرد از آنان فیلم پنهانی گرفت + فیلم و عکس

 فریبرز نیمه شب وارد اتاق خوابم شد و تا صبح به من تجاوز کرد / پدر و مادر خانه نبودند

دختری که 4 بار از پدرش حامله شد و بچه به دنیا آورد

وقتی شوهرم می رفت، با امید صاحبخانه مان همخوابی شیطانی می کردم !

راز حامله بودن عروس 17 ساله قبل از عقد لو رفت !

تجاوز پسر 9 ساله به دختر 6 ساله !

2 بار پنهانی با مهدی به ویلای لواسان رفتم که من فهمیدم حامله شده ام !

بلایی که جمشید شاملو در مرز ترکیه بر سر شهرام جزایری آورد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents قتل Murder مواد مخدر Drugs شیطان Evil تجاوز Rape اخبار حوادث موادمخدر زندگی نزاع دوست من عکس حوادث مشهد قتل دختر حوادث رکنا مهم ترین های 24 ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، جورجینیو برای دست کم یک فصل دیگر پیراهن آرسنال را به تن خواهد کرد

طرفداری | به گزارش دیوید اورنستین، آرسنال از عملکرد جورجینیو در فصل جاری رضایت دارد و می‌خواهد در روزهای آتی، قرارداد جدیدی به این بازیکن پیشنهاد کند. جورجینیو که در زمستان ۲۰۲۳ و با قراردادی ۱۸ ماهه از چلسی به آرسنال پیوست، در فصل جاری نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشته و از عناصر اصلی موفقیت توپچی‌ها در لیگ و لیگ قهرمانان بوده‌است. بر اساس خبرها، خود بازیکن نیز از ماندن در لندن استقبال می‌کند و به احتمال بالا، به پیشنهاد آرسنال پاسخ مثبت خواهد داد.

قراداد جورجینیو با آرسنال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و بند تمدید یک ساله نیز در آن گنجانده شده‌است؛ با این حال آرسنال قصد دارد با ارائه پیشنهادی جدید که می‌تواند با افزایش دستمزد هم همراه باشد، قدردانی خود از هافبک ۳۲ ساله تیمش را نشان دهد. جورجینیو تا به اینجای فصل ۳۵ بازی برای آرسنال انجام داده و آمار ۱ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش (فیلم)
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!
  • جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد