Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@09:17:03 GMT

غیاثی: دوومیدانی با 2 طلا و یک نقره به وعده‌اش عمل کرد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۶۴۰۸

غیاثی: دوومیدانی با 2 طلا و یک نقره به وعده‌اش عمل کرد

مدیر تیم های ملی دوومیدانی گفت: ما بایستی در پرتاب وزنه هم در جاکارتا مدال می گرفتیم که متاسفانه جو مسابقات روی نفرات جوان ما تاثیر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیمور غیاثی پس از پایان کار نمایندگان ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: ما توانستیم ورزشکاران مان را به رغم مشکلاتی که برخی اهالی ورزش برای ما ایجاد کرده بودند، به آرامش برسانیم و خروجی این آرامش کسب دو مدال طلا، یک نقره و سه عنوان چهارمی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان شاالله همین نفرات را برای بازیهای قهرمانی آسیا حفظ می کنیم تا این نفرات در دوحه قطر عملکرد خیلی بهتری داشته باشند. ما بایستی در پرتاب وزنه هم در جاکارتا مدال می گرفتیم که متاسفانه جو مسابقات روی نفرات جوان ما تاثیر گذاشت. ثمری و مهردلان در آینده جزو مدال آوران پرتاب وزنه خواهند بود.


وی ادامه داد: مربیان خوبی داریم؛ اما من  عملکرد مربی داخلی را بیشتر می پسندم. سجاد مرادی در زمانی که ملی پوش بود، جزو نفرات شایسته لقب گرفت و مدال های ارزشمندی در آسیا کسب کرد و حالا هم نشان داد که مربی شایسته ای است. مربی ایرانی بدون چشم داشتی برای موفقیت ورزش زحمت می کشد و جای تقدیر دارد.


غیاثی اضافه کرد: ضمن تشکر از حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک امیدوارم بیشتر به دوومیدانی توجه کنند.آنها باید دوومیدانی را از هر نظر بخصوص از لحاظ مالی تقویت کنند تا فدراسیون به مسیر کنونی خود ادامه دهد. پیشکسوتان دوومیدانی هم بایستی در این راه کمک کنند و امیدوارم پیشکسوتان در فدراسیون جمع شوند و کنار ما باشند زیرا قائم به شخص بودن کاری را پیش نمی برد و باید بیشتر از گذشته به خردجمعی بها دهیم هر چند که کسب سه مدال با خردجمعی حاصل شد.


غیاثی  درباره پیش بینی خود در کسب مدال گفت: قبل شروع مسابقات دوومیدانی جاکارتا گفتم سه مدال کسب می کنیم و امروز فدراسیون به وعده خود عمل کرد.


وی در پایان درباره عملکرد حسن تفتیان در جاکارتا عنوان کرد:،تفتیان استعداد است.او در گذشته قهرمان آسیا شده است و جزو نفرات خوب در سالهای اخیر بوده است.ما از مربی تفتیان گزارش خواستیم و قرار است او به ما ‌گزارش دهد تا در سازمان تیم های ملی بررسی کنیم.

دو و میدانی بازی های آسیایی جاکارتا 2018

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی بازی های آسیایی جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس