Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  علی طالبی دادستان عمومی و انقلاب آمل از دستگیری قاتل فراری که با تیراندازی موجب قتل جوان آملی شده بود خبر داد و گفت: قاتل فراری با نام (ح ه) خود را به نیروی انتظامی معرفی کرد.

وی با بیان اینکه دیگر متهمان هم در چنگال قانون هستند، گفت: با شناسایی محل اختفا آنها، به زودی دیگر عوامل شریک در قتل هم دستگیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طالبی ادامه داد:دوشنبه ۵ شهریور سرنشین خودرو زانتیا در کوچه آفتاب ۲۶ خیابان هراز در حضور مردم با سلاح شکاری به سمت ۲ جوان تیراندازی کرد و متواری شد که بر اثر آن کامران خزایی به قتل رسید.

تلاش پلیس آمل قاتل فراری را زمین گیر کرد

سرهنگ آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل نیز گفت: درپی وقوع قتل مرحوم خزایی در خیابان امام خمینی امل و فرار قاتل ، با تلاش وپیگیری شبانه روزی مامورین فرماندهی نتظامی شهرستان آمل و پشتیبانی قضایی دادستان آمل ، محل اختفای متهم قتل در یکی از روستاهای ییلاقی شناسایی شد.

وی افزود: پس از شناسایی محل اختفای متهم طی یک عملیات غافلگیرانه ضمن توقیف اسلحه شکاری و خودرو متهم  وی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ آزادی ضمن تقدیر از پشتیبانی قضایی دادستان گفت: پلیس هیچ مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت نداشته و از هیچ تلاشی برای احقاق حق عامه شهروندان فروگزار نخواهد بود.

انتهای پیام/آ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان زندان ها نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کارچاق کن طماع با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رئیس کل دادگستری گلستان این خبر را اعلام کرد و گفت: این متهم با این ادعا که می‌تواند با اعمال نفوذ، تاییدیه یک پرونده را در یکی از کمیسیون‌های شبه قضایی استان بگیرد، درخواست ۴ میلیارد تومان رشوه کرده بود.
حیدر آسیابی افزود: با رصد دادستانی گرگان و حضور به موقع کارمندان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان این فرد هنگام دریافت ۳۰ سکه تمام بهار آزادی به عنوان پیش پرداخت، دستگیر و روانه زندان شد.
آسیابی گفت: تحقیقات برای تکمیل این پرونده ادامه دارد.
آسیابی با اشاره به تلاش‌های گسترده دادگستری گلستان برای کشف فساد گفت: طی ۲ سال گذشته با اقدامات صورت گرفته از سوی حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان ۱۲۹ کارچاق کن، وکیل و کارشناس متخلف، شاهد دروغین، جاعل اوراق قضایی و  مدعیان نفوذ، شناسایی و دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • عامل کلاهبرداری با رسید‌های جعلی دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد
  •  مشاور خانواده کلاهبردار در دام پلیس جویبار 
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار
  • قاتل شهروند رودباری در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری کارچاق‌کن در هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی
  • خودزنی برای فرار از دست پلیس؛ دستگیری قاتل در خواب سنگین
  • کلاهبرداری تحت عنوان مشاور خانواده
  • دستگیری کارچاق کن طماع با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان
  • دستگیری قاتل در خواب سنگین/ او برای فرار از دست پلیس، خودزنی کرده بود