Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@11:55:08 GMT

محمدیان: عملکرد بانوان ما رضایت‌بخش بود

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۶۵۱۵

محمدیان: عملکرد بانوان ما رضایت‌بخش بود

خبرگزاری میزان- معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: گفت: در مجموع عملکرد بانوان نسبت به دوره‌های قبل رشد محسوسی را نشان می‌دهد و این بسیار خوب است، در واقع بانوان ما عملکرد رضایت‌بخشی داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، فریبا محمدیان در خصوص عملکرد بانوان در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: عملکرد همه رشته‌هایی که زنان در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی شرکت کردند یکسان نبود در بعضی از رشته‌ها موفق نبودیم و در برخی از رشته‌ها به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در مجموع عملکرد بانوان نسبت به دوره‌های قبل رشد محسوسی را نشان می‌دهد و این بسیار خوب است، در واقع بانوان ما عملکرد رضایت بخشی داشتند.

معاون وزیر ورزش و جوانان  در پایان خاطرنشان کرد: هم مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌ها و ادارات کل ورزش و جوانان در استان‌ها تلاش بسیار کردند که من شخصا قدردانی می‌کنم. در پایان رقابت‌ها عملکرد تک تک رشته‌ها در فضایی کاملا کارشناسی دقیقا مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا انشالله برای حضور در رویداد‌های بعد با رفع تلاش ضعف، بهترین تیم‌ها برای کشور افتخار آفرین باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بانوان بازی های آسیایی وزارت ورزش ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور

نایب رئیسان هیئت‌های شنای استان‌های کشور در نخستین جلسه هیئت‌های شنای استان‌های کشور  در اصفهان طرح‌های پیش رو برای گسترش شنای بانوان  را بررسی کردند.

 نایب رئیس فدراسیون شنا از مهم‌ترین عناوین این جلسه را بررسی اجرای طرح بانو توانا در کشور دانست وگفت: این طرح با هدف ورود و فعالیت بانوان بالای ۳۵ سال در رشته‌های آبی و شنا برای حفظ بیشتر سلامتی این قشر به زودی در سراسر کشور و با کمک مدارس شنا اجرا می‌شود.

خانم ورنوس افزود:در اجرای این طرح ،  هیئت شنای استان اصفهان از پیشتازان است و با توجه به موفقیت سه مدرسه شنای استان اصفهان در کشور عمکرد این هیئت الگویی برای هیئت‌های دیگر در این جلسه معرفی شد.


در پایان این جلسه از تلاش‌های نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان