Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@20:38:38 GMT

«محمد منصوری» از روی صندلی کوچ اخراج شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۷۳۶۳

«محمد منصوری» از روی صندلی کوچ اخراج شد

سیزدهمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی اندونزی در حالی از صبح امروز (جمعه) آغاز شده است که تیم ملی جودو کشورمان در آخرین روز از این رقابت‌ها تنها یک نماینده دارد. جواد محجوب نماینده وزن ۱۰۰+ کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در نخستین مبارزه خود موفق شد "بکوبلات توکتوگونو" نماینده قرقیزستان را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محجوب در نیمه نهایی به مصاف "اولزیبیار" از مغولستان رفت و در ۲ ثانیه پایانی بازی را به نماینده مغولستان واگذار کرد، اما اتفاق عجیبی که در مبارزه دوم محجوب برای سرمربی تیم ملی رخ داد، این بود که منصوری از سوی داوران حاضر در سالن مسابقات به دلیل رعایت نکرد قوانین کوچ کردن از سوی فدراسیون جهانی از روی صندلی کوچ برای دومین بار اخراج شد!

منصوری در طول مبارزه محجوب مدام از روی صندلی کوچ فریاد می‌زد که گویا داوران حاضر سرانجام پس از چند مرحله تذکر دادن به منصوری ناچار شدند در دقیقه دوم مبارزه محجوب، منصوری را از روی صندلی کوچ طبق قانون (کوچ فقط در زمان قطع شدن مبارزه حق صحبت کردن دارد و در طول مبارزه اگر صحبت کند بعد از یک بار تذکر گرفتن از سوی داوران از روی صندلی کوچ اخراج می‌شود) اخراج کنند.

البته روز گذشته (پنج شنبه) در بازی قبل از فینال سعید ملایی نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم تیم ملی جودو، منصوری به دلیل رعایت نکردن قوانین از روی صندلی کوچ اخراج شده بود و به همین دلیل مربی ازبکستانی تیم ملی که هیچ آشنایی به زبان فارسی ندارد در فینال بازی‌های آسیایی روی صندلی کوچ نشسته بود! طبق قانون فدراسیون جهانی در صورتی که یک مربی از روی صندلی کوچ اخراج شود، فقط همان روز اجازه نشستن روی صندلی کوچ را ندارد و به همین دلیل "آندری شکورباین" مربی ازبکستانی در فینال مبارزه ملایی روی صندلی کوچ نشسته بود. متاسفانه به دلیل عدم رعایت قانون فدراسیون جهانی منصوری که امروز برای دومین بار از روی صندلی کوچ اخراج شده است، دیگر نمی‌تواند روی صندلی کوچ بنشیند.

محمد منصوری سرمربی تیم ملی جودو بیش از بیست و پنج سفر خارجی را در کنار ملی پوشان حضور داشته و بار‌ها نشستن روی صندلی کوچ را تجربه کرده و به خوبی قوانین فدراسیون جهانی را می‌داند، اما نمی‌دانیم که چرا او علی رغم این همه تجربه و آشنایی با قوانین فدراسیون جهانی این طور رفتار‌ها را از خود نشان داده است. او که روز گذشته یک بار این تجربه تلخ را امتحان کرده بود، بدون شک نباید امروز در چنین شرایط حساسی اشتباهات روز گذشته را تکرار می‌کرد. متاسفانه ملایی و محجوب هر دو در ثانیه‌های آخر بازی را مقابل حریفان خود واگذار کردند، اخراجی که هر دو به ضرر بازیکنان تیم ملی تمام شد، چرا که در ثانیه‌های پایان مسابقات ملی پوشان نیاز به کوچ دارند و مربی باید مبارزات آن‌ها را از بیرون اداره کند که متاسفانه عدم حضور مربی ایرانی روی صندلی کوچ تاثیر بسزایی در شکست ملی پوشان داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازی های آسیایی محمد منصوری تیم ملی جودو جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر

 هواداران پرسپولیس با حضور 60 هزار نفری در بازی سپاهان رکورد جالبی را برای خود ثبت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه آزادی که با صندلی‌گذاری طبقه دوم مدت‌هاست با عنوان استادیوم صد هزار نفری وداع کرده، باید حدود 78 هزار صندلی صندلی در خود داشته باشد اما با تخریب بخشی از ورزشگاه و ناتوانی در ساخت دوباره آن، تنها 45 هزار صندلی را روی خود می‌بیند.

به همین دلیل هواداران پرسپولیس با مانعی جدی برای پر کردن ورزشگاه مواجه بودند و مسئولان این باشگاه نیز تنها توانستند ظرفیت فروش بلیت تا همین حد را به دست بیاورند. اما بسیاری از تماشاگران این تیم با هجوم به استادیوم توانستند بدون بلیت وارد ورزشگاه شوند و به صورت فشرده و متراکم روی سکوهای استادیوم آزادی بنشینند.

بر اساس تخمین خبرنگاران حاضر در استادیوم آزادی چیزی حدود 55 تا 60 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که این عدد دو برابر تعداد تماشاگری است که در بازی همزمان دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال را از نزدیک تماشا کردند.

باتوجه به برگزاری همزمان این دو بازی در تهران و تبریز، هواداران پرسپولیس که در سال‌های گذشته با ممنوعیت‌های مختلف امکان حضور تمام و کمال در ورزشگاه خانگی تیمشان را نداشتند، یک بار دیگر خود را به عنوان پرتماشاگرترین تیم فوتبال ایران در یک روز حساس ثابت کنند. البته شاید اگر استقلال با سپاهان در این ورزشگاه بازی داشت هم، این تعداد تماشاگر به ورزشگاه آزادی می‌آمد.

البته فراموش نکنید که باشگاه پرسپولیس با برچسب 300 هزار تومانی روی قسمت روبروی جایگاه گران‌ترین بلیت فوتبال ایران را به خود اختصاص داده اما در عین حال هواداران این تیم نیز سریع‌تر از همه جای ورزشگاه، بلیت این قسمت را خریداری می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتخاب جانشین خطیر، مهم‌ترین ابهام در استقلال
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد