Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمدحسین بازگیر در گفت و گویی افزود: ۱۶ اولویت در برنامه پایش هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به توقفگاه‌های اتوبوس، مراکز بازیافت و ضایعات‌سوزی و کارگاه‌های آلاینده هوا مانند ریخته‌گری‌ها و آجرپزی‌ها اشاره کرد.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه طی سه ماه اخیر حدود ۸۰۰ واحد صنعتی، خدماتی و درمانی پایش شده است، اظهار کرد: از این تعداد برای ۴۰۸ واحد اخطاریه صادر کردیم و در مجموع ۲۰۵ واحد صنعتی، ۱۰۶ واحد خدماتی و ۹۷ واحد درمانی اخطاریه گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اخطاریه‌های صادر شده برای این مراکز درسه محور آلودگی آب، آلودگی هوا و مشکل مدیریت پسماند بوده است، تصریح کرد: در زمینه آلودگی آب ۵۷ اخطاریه برای واحدهای صنعتی، ۷۳ اخطاریه برای واحدهای درمانی و ۱۱۲ اخطاریه آلودگی آب برای واحدهای خدماتی مانند کارواش‌ها صادر شده است.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه در مجموع ۲۴۲ اخطاریه برای آلودگی آب صادر شده است، گفت: در زمینه آلودگی هوا نیز ۱۷۰ اخطاریه صادر شده است که ۱۶۱ اخطاریه برای واحدهای صنعتی و ۹ اخطاریه برای واحدهای دیگر بوده است.

بازگیر ادامه داد:طی سه ماه اخیر واحدهای صنعتی و درمانی ۱۶۲ اخطاریه زیست‌محیطی برای مدیریت پسماند دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: در این زمینه ۱۱۷ واحد صنعتی و ۴۵ واحد درمانی اخطاریه گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای خدماتی، صنعتی و درمانی بیش از یک اخطاریه دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: ممکن است هر یک از واحدها در هر زمینه آلودگی هوا، آب و پسماند اخطاریه دریافت کرده باشند.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه چنانچه واحدهای آلاینده به اخطاریه های زیست محیطی بی‌توجهی کنند، به مراجع قضایی معرفی می‌شوند، اظهار کرد: طی سه ماه گذشته برای ۳۵ واحد آلاینده پرونده قضایی تشکیل شده است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: آلودگی هوا برنامه پایش سازمان حفاظت محیط زیست واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک