Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@11:51:07 GMT

مرد بی‌خانمان از زوجی شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۷۶۴۴

مرد بی‌خانمان از زوجی شکایت کرد

وکلای مرد بی‌خانمان که سرباز سابق ارتش آمریکا است اعلام کرده‌اند این مبلغ که برای کمک به موکلشان جمع شده، هرگز به دست وی نرسیده است.

۱۰ ماه پیش "کیت مک‌کلور" در حال رانندگی در شهر فیلادلفیا بنزین تمام کرد و "جانی بابیت"، کهنه سرباز بی‌خانمان ۲۰ دلار که تنها دارایی‌اش بود را به این زن جوان داد تا بنزین بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"کیت‌ مک‌کلور" و نامزدش "مارک دامیکو" برای تشکر از مرد بی‌خانمان داستان فداکاری او را در صفحه جمع‌آوری کمک‌های نقدی به اشتراک می‌گذارند و از مردم می‌خواهند برای عوض کردن زندگی این کهنه سرباز به او کمک کنند.

۱۴ هزار نفر به این صفحه کمک کردند و ۴۰۳ هزار دلار برای جانی بابیت جمع شد.

اما حال پس از گذشت ۱۰ ماه از جمع‌آوری این کمک نقدی، وکلای جانی بابیت می‌گویند که او در خیابان زندگی می‌کند و تنها مقدار کمی از کمک مالی را دریافت کرده است.

به گزارش یورونیوز، کهنه سرباز بی‌خانمان مدعی است که این زوج پول جمع‌آوری شده را خرج خرید یک خودروی بی‌ام‌وی و تعطیلات متعدد به کالیفرنیا، فلوریدا، لاس‌وگاس و گراند کنیون کرده‌اند.

مارک دامیکو که نجار است اعتراف می‌کند که از پول جمع‌آوری شده ۵۰۰ دلار را خرج کرده اما آن را باز پس داده است.

وکلای کهنه سرباز بی‌خانمان در این دعوی قضایی مدعی خسارت وارده به کهنه سرباز، سود پول جمع آوری شده و هزینه دادگاه و وکالت هستند.

زوج اهل نیوجرسی در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ان‌بی‌سی گفتند که جانی بابیت خود بخش اعظمی از پول را خرج مواد مخدر، خانواده و خرید یک خودرو کرده و تنها ۱۵۰ هزار دلار از پول باقی مانده است.

کیت‌ مک‌کلور می‌گوید از زمان خبرساز شدن شکایتِ کهنه سرباز، بارها تهدید به مرگ شده ولی با این‌حال او «هنوز به عمل نیک» اعتقاد دارد!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بی خانمان شکایت نیوجرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس امروز از رضا جباری و سپهر حیدری به علت اظهاراتش علیه رضا درویش مدیرعامل باشگاه شکایت کرد و به همین دلیل جباری نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. 

جباری در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که هواداران بدانند باشگاه پرسپولیس از من شکایت نکرده بلکه رضا درویش شکایت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • فیلم/شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست