Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرمرکز ورزشی دانشگاه ازاد اسلامی واحد سمنان با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی کشور به میزبانی سمنان گفت: این مسابقات با قهرمانی تیم البرز به پایان رسید. ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ استانها سمنان نظرات

حسن رستم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: البرز در آخرین بازی خود در مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین قرار گرفت و توانست در یک رقابت حساس و نزدیک از سد این تیم با نتیجه 3 بر 2 عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: براین اساس تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز پس از شکست در برابر تیم قوی البرز بر سکوی دوم تکیه زد و تیم‌های تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی تهران و تیم‌ خوزستان مشترکاً به مقام‌ سوم دست یافتند.

مدیرمرکز ورزشی دانشگاه ازاد اسلامی واحد سمنان گفت: مسابقات مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور در مجموع با حضور 17 تیم برگزار شد.

رستم‌زاده گفت: پس از برگزاری رقابت‌های تیمی تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بلافاصله مسابقات انفرادی تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور آغاز شد و در این رقابت‌ها نیز بازیکن خوزستانی به مقام قهرمانی دست یافت.

وی گفت: در مسابقات انفرادی تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور «سروش امیری‌نیا» از خوزستان، «پوریا دلواری» از استان تهران به ترتیب مقام اول و دوم را از آن خود کردند.

مدیر مرکز ورزشی دانشگاه ازاد اسلامی واحد سمنان اضافه‌کرد: «مظهر یوسفی» از تهران و «مهرداد دهستانی» از استان البرز نیز هردو بر سکوی سوم رقابت‌های انفرادی تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور تکیه زدند.

رستم‌زاده با بیان اینکه مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور در سه رشته تکواندو، کاراته و تنیس روی میز به میزبانی سمنان برگزار می‌شود گفت: رقابت‌های تیم‌های ورزشی تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی به پایان رسید و از فردا رقابت تیم‌های ورزشی در رشته‌های تکواندو کاراته در دو بخش آقایان و خانم‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.    در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:    ۱- مینا قربانی از همدان    ۲- مهسا نیک‌نفس از اصفهان    ۳- زهرا صفری از تهران    مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی، نایب رئیس فدراسیون برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران