Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:00:24 GMT

غرق شدن 3 جوان مرندی در منطقه ممنوعه شنا در آستارا

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۷۷۶۸

غرق شدن 3 جوان مرندی در منطقه ممنوعه شنا در آستارا

در تابستان امسال، 8 نفر در آب‌های مناطق خطرآفرین و مناطق ممنوعه شنا در شهرستان مرزی بندر آستارا غرق شدند.

«سامان ساسانیان»، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندر مرزی آستارا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی حادثه‌ای که غروب پنج‌شنبه(8 شهریور) در آب‌های دریای خزر در منطقه ممنوعه شنا در سواحل روستای غلام محله شرقی رخ داد، 3 جوان اهل شهر مرند استان آذربایجان‌شرقی، جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر هم از مرگ حتمی نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این حادثه نیز یک جوان توسط ناجیان غریق از دریا خارج شد و احیا شد.

وی افزود: جسد هر سه غریق پس از دقایقی با تلاش ناجیان غریق و نیروهای هنگ مرزی شهرستان کشف و از آب به بیرون کشیده شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به این‌که هفته گذشته دو جوان آستارایی در همان محل غرق شدند، توضیح داد: از همان روزهای اولیه فعالیت ستاد ساماندهی سواحل در سالجاری، مسیرهای منتهی به منطقه ممنوعه شنا در ساحل غلام محله شرقی(پره عابدینی) مسدود شده است که متأسفانه تعدادی بدون توجه به علایم، اقدام به ورود به این مناطق می‌کنند که شاهد حوادثی تلخ و تأسف‌بار از این دست هستیم.

وی در پایان از استقرار 36 منجی غریق از 13 خرداد ماه امسال در طرح‌ها و مناطق خطرآفرین 18 و نیم کیلومتر سواحل آستارا خبر داد و گفت: از این تعداد 26 نفر (16 آقا و 10 خانم) در سه طرح سلامت دریا و 10 نفر در مناطق خطر آفرین مستقر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، از ابتدای آغاز فصل شنا تاکنون، 43 نفر از خطر غرق شدن در دریای خزر(سواحل آستارا) نجات یافتند که از این تعداد 23 نفر در سه طرح سلامت سفیر امید، صدف و لوندویل و 20 نفر در مناطق خطر آفرین بودند.

در مدت مذکور در مجموع هشت نفر(مرد) جان خود را از دست دادند که همگی در مناطق خطرآفرین و ممنوعه شنا در دریا می‌کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام شنا غرق شدگی منطقه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف شعبانی با بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

کد خبر 6087195

دیگر خبرها

  • (ویدئو) این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند
  • این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند + فیلم
  • وقتی ارتش به داد کنکوری‌ها رسید+ فیلم
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد