Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@19:35:32 GMT

نوشی صوفیانی: بازیکنان روی کمالوند را زمین نینداختند

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۸۰۶۰

نوشی صوفیانی: بازیکنان روی کمالوند را زمین نینداختند

دروازه بان اکسین البرز اعلام کرد تیمش برای صعود به لیگ برتر دست به هر کاری خواهد زد.

داوود نوشی صوفیانی در گفت  وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره 3 کلین شیت متوالی اش در رقابت های لیگ دسته اول عنوان کرد: بسته نگه داشتن دروازه کلا یک کار تیمی است و فقط نمی توان گفت که گلر دخیل بوده و کل تیم ساختار دفاعی خوبی داشته و از نوک حمله بگیرید تا منی که دروازه بان هستم را در بر گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته لطف خدا هم شامل حالم شد و توانستم سه هفته دروازه ام را بسته نگه دارم.


وی ادامه داد: امسال لیگ یک واقعا پیشرفت خوبی داشته و اگر نگاه کنید واقعا نمی توان گفت کدام تیم مدعی اصلی است. به نظر من در لیگ امسال 7، 8 تیم خوب هستند که واقعا تیم های خوبی جمع کرده اند. شما اگر بازی های جام جهانی را هم نگاه کرده باشید در سطح ملی هم همین طور بوده و معمولا تیم ها با یک گل بازی هایشان را می بردند. همه تیم ها در لیگ یک پیشرفت داشته و خوب کار کرده اند و به نظرم اصلی ترین دلیلش هم همین است.

 

دروازه بان اکسین درباره حضور ستاره های لیگ برتری در اکسین تاکید کرد: این به مربی تیم مان و تاکتیک های و افکاری که او دارد برمی گردد. ضمنا آقای کمالوند لطف داشتند و سعی کردند بازیکنانی را به اکسین بیاورند که بیشتر با آنها کار کرده و تجربه کار به او را دارند را به این تیم دعوت کند اگرچه هر کدام از بچه ها پیشنهادات خوبی از لیگ برتر داشتند اما روی این سرمربی را زمین نینداختند و به این تیم آمدند.


وی درباره شانس صعود تیمش افزود: ما از روز اول که به اکسین آمدیم هدفمان صعود به لیگ برتر بود و باشگاه هم هدفی جز این ندارد. ان شالله همه تلاشمان را می کنیم تا این تیم لیگ برتری شود. حالا خواست خدا هر چه باشد همان می شود ولی با جدیتی که در تیم وجود دارد همه برای رسیدن به این هدف می جنگند.


نوشی صوفیانی درباره بازی با مس کرمان گفت: بازی با مس کرمان داریم و آنها خوب تیمشان را بستند و با تمرکزی خوب به کرمان می رویم تا بتوانیم از آن بازی هم امتیاز بگیریم. 


وی در پایان افزود: طبیعتا لیگ برتر با لیگ یک خیلی متفاوت است در لیگ یک هم انگیزه دارند و می خواهند خودشان را به دیگر تیم ها به اثبات برسانند. اما اکسین به نسبت سایر رقبا زودتر کارش را شروع کرد و خیلی بیشتر تلاش کردیم و اینطور نبوده که همه چیز را شانسی به دست بیاوریم و همه چیز روی برنامه انجام شده است. ما نتایجی هم که به دست می آوریم روی برنامه ریزی حاصل شده و اینطور نیست که ناگهانی به همه چیز برسیم. ما با امکانات و اهدافی که همه با هم برای آن تلاش می کنند به نتایج خوب رسیده ایم.

دسته یک داود نوشی صوفیانی اکسین البرز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک اکسین البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند که این برای من جای سوال دارد.

به گزارش مشرق، گئورگی گولسیانی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان، اظهار داشت: سپاهان برای برد به آزادی نیامده بود و آنها فقط در زمین وقت تلف می‌کردند.

وی گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند که این برای من جای سوال دارد. شاید پزشکان سپاهان در کیف خود جادویی داشتند که تا وارد زمین می‌شدند، بازیکنان آنها خوب می‌شدند.

گولسیانی افزود: ما به هفته‌های پایانی امیدوار هستیم و شک نکنید با تمام توان برای قهرمانی می‌جنگیم که بتوانیم دل هواداران را خوشحال کنیم.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به تساوی رسیدند تا پرسپولیس فرصت صدرنشین را از دست بدهد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!