Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی و مدیر باشگاه ردینگ انگلیس به اظهارنظر درباره انتقال قرضی ملی‌پوش ایرانی پرداختند. ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه ردینگ انگلیس، سعید عزت‌اللهی، بازیکن 21 ساله تیم فوتبال روستوف روسیه به صورت قرضی برای مدت یک فصل به تیم ردینگ در چمپیونشیپ انگلیس پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ملی‌پوش ایرانی هشتمین خرید تابستانی تیم ردینگ است.

پائولو کلمنت، سرمربی تیم ردینگ پس از امضای قرارداد سعید عزت‌اللهی گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم سعید عزت‌اللهی را 24 ساعت پیش از بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستان به خدمت بگیریم. سعید عزت‌اللهی بازیکنی قدرتمند و دارای توانمندی‌های فنی بالایی در خط میانی است. او دارای تجربه بازی در بالاترین سطح باشگاهی و تیم ملی فوتبال ایران است. در تیم روستوف و باشگاه اتلتیکو مادرید هم بازی کرده است. الان هم بی‌صبرانه منتظر آغاز همکاری با عزت‌اللهی در تمرین‌ها هستم.

رون گورلای، مدیر اجرایی تیم ردینگ نیز در این رابطه اظهار داشت: سعید عزت‌اللهی یک هافبک جوان و امیدوار کننده است. با وجود داشتن 21 سال سن از تجربه بازی در سطح حرفه‌ای، اروپا و بین‌المللی برخوردار است. این یک فرصتی برای باشگاه ردینگ بود تا سعید عزت‌اللهی را به صورت قرضی جذب کند. او آن‌قدر خوب بود که بخواهیم جذبش کنیم. بدین‌ خاطر بی‌صبرانه منتظر بازی او در تیم ردینگ هستیم.

وی افزود: خوشحالیم که توانستیم تیم ردینگ را پیش از پایان فصل نقل‌وانتقالاتی تابستانی اروپا بیشتر تقویت کنیم. معتقدیم که سعید عزت‌اللهی یک بازیکن توانمند با پتانسیل‌های واقعی است که به تیم ردینگ اضافه کردیم.

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!

به گزارش "ورزش سه"، در تساوی سپاهان و نساجی هرچند توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد اما جذابیت‌های تاکتیکی زیادی را در خود داشت. یکی از بازیکنان مورد اعتماد الهامی بعد از بازگشت به نساجی سعید بیگی بود. الهامی در حضور قبلی خود به این بازیکن اعتماد کرده بود و با توجه به توانایی او برای بازی کردن در چند پست، تبدیل به عضوی از ترکیب ثابت نساجی شده بود. او در خط هافبک و دفاع نساجی در فضاهای مختلف زمین توپ میزند و همین امر باعث شد دیروز هم بعد از تعویض‌های تیم شمالی، در سه پست متفاوت بازی کند.

در دیدار نساجی در نقش جهان هم بیگی ابتدا به عنوان بازیکن در خط میانی پا به زمین گذاشت. در ادامه و بعد از مصدومیت قائدرحمتی سعید به پست هافبک دفاعی رفت و عملکرد قابل قبولی در این قسمت از زمین داشت و موفق شد نبرد در میانه میدان را به خوبی کنترل کند. اما این پایان جابجایی‌های سعید بیگی نبود. او در نیمه دوم به سمت راست خط دفاعی نساجی رفت و به عنوان یک مدافع راست، نمایش خوبی را از خود به جا گذاشت. جالب اینکه آمار بیشترین میزان دوندگی را در نساجی بیگی به نام خود ثبت کرد. در اولین حضور الهامی در سه سال قبل هم بیگی علاوه بر تمام پست‌ها در دیدار مقابل ذوب‌آهن و بعد از اخراج دروازه‌بان نساجی، دقایقی را درون دروازه هم ایستاد. 

در پایان بازی هم سعید یکی از بازیکنانی بود که به شدت مورد تشویق الهامی قرار گرفت و ساکت از عملکرد او راضی بود. نساجی با این یک امتیاز مهم، حالا آماده میزبانی از تراکتور در ورزشگاه وطنی و در آخرین روز فروردین ماه می‌شود.

دیگر خبرها

  • هافبک 17 ساله علیه ادعای میثاقی
  • لیگ یک/ بدشانسی داماش برای فرار از منطقه سقوط
  • خبر تلخ برای شمس آذر پیش از بازی با استقلال
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس
  • سوپر شیلد در دستان ستاره ایرانی (عکس)
  • عملیات نجات آقایی مقابل تراکتور (عکس)
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!
  • اسامی داوران هفته بیست و هفتم لیگ فوتبال آزادگان
  • دیدگاه‌های جالب کاماوینگا درباره مسی، رونالدو و دیگران!