Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای اینکه بهانه‌ای دست اروپایی‌ها نباشد و افکار عمومی دنیا بدانند که ایران به تعهداتش پایبند است فعلا باب گفتگو بسته نیست و باید منتظر بود تا ببینیم چه نتایجی حاصل می‌شود. سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به ادامه انجام مذاکرات برجامی با اروپا بیان داشت: آمریکا بدون منطق و بهانه‌ از برجام خارج شد آن‌هم با توجه به اینکه آژانس انرژی اتمی بار‌ها پایبندی ایران به تعهدات خویش را تائید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هم اکنون که آژانس پایبندی ایران به تعهدات خود در برجام را تایید کرده است، بار مسئولیت اروپا سنگین‌تر می‌شود. آن‌ها قول داده‌اند که منافع ایران را تامین کنند و با تحریم‌هایی که آمریکا وضع می‌کند، همراهی نکنند.
دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی افزود: ایران اگر بخواهد برجام را ادامه دهد باید صادرات نفت خود به اروپا را داشته باشد و سیستم بانکی هم باید مبادلات بانکی جهانی خود را انجام دهد. اگر چنین اقداماتی صورت نگیرد چه فایده‌ای برای ایران دارد که بخواهد به تعهدات خود در برجام پایبند باشد و یکجانبه محدودیت‌ها را بپذیرد .
حسینی ادامه داد: البته همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند به اروپا هم چندان نمی‌توان امیدوار بود.
وی افزود: به نظر می‌رسد اروپایی‌ها در حال دفع الوقت هستند در حالیکه قرار بود به سرعت بسته حمایتی که تعهدات و الزاماتی را که اروپاییان می‌پذیرند را اعلام کنند که هنوز کار جدی انجام نداده‌اند.
حسینی اظهار داشت: برای اینکه بهانه‌ای دست اروپایی‌ها نباشد و افکار عمومی دنیا بدانند که ایران به تعهداتش پایبند است فعلا باب گفتگو بسته نیست و باید منتظر بود تا ببینیم چه نتایجی حاصل می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید محمد حسینی اروپا مذاکرات برجامی آمریکا نفت مراودات بانکی رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند