Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:03:22 GMT

انقلاب ٥٧ هنوز زنده است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۸۵۰۴

انقلاب ٥٧ هنوز زنده است

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام امید فشندی نماینده خانه طلاب تهران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار کرد: ما عمیقا معتقدیم انقلاب دراصلی‌ترین شعارهایش مانند استقلال آزادی و امنیت و ارتقای سطح علم و آگاهی و معنویت وافزایش رفاه و عدالت اجتماعی موفق بوده است، اما در آستانه دهه پنجم رشدش با چالش‌های روبرو است که نیاز تحلیل کلان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به نظر می‌رسد ریشه اصلی مشکلات کشور را باید در اختلاف دو بینش در میان مسئولان نظام دانست که از اول انقلاب تا کنون بوده است.

نماینده خانه طلاب تهران ادامه داد: یک بینش معتقد و منتظم به فقاهت پویا و پای بند به کتاب و سنت است و بینش دیگر پایبند به اندیشه‌های بینابین و بریده از فکر و فقه اسلام است.

فشندی اضافه کرد: بینش اول در در برابر تحریم و تهدید‌های سخت و نرم علیه جمهوری اسلامی سخت بر توکل به خدا و تکیه بر مردم و طرفیت درونی تاکید دارد. بینش دیگر به جای اتکا بر تدبیر و مقاومت و مجاهدت به اسم اعتدال و عقلانیت. راه سازش و مذاکره با ابر قدرت‌ها را در پیش گرفته است.

وی افزود: بینش اول به سبکی برای زندگی مردم می‌اندیشد که در عین پیش رفت همه جانبه به حفظ میراث فکری و فرهنگی و هویت اصیل اسلامی این مردم بیانجامد. بینش دیگر با حفظ نام اسلام و بخشی از ارزش‌های آن جامعه را به بی هویتی در مقابل فرهنگ غرب و هضم ارزش‌های بیگانه می‌کشاند.

نماینده خانه طلاب تهران گفت: نظر ما این است که رشد کمی و کیفی دارندگان بینش اول یک اسلام فقاهتی و خط اصیل امام به لطف الهی به آن درجه رسیده است که نهاد‌های کشىوری و لشکری به وسیله صاحبان این نوع بینش اداره شود و اداره جمهوری اسلامی بر پایه یک بینش استوار شود.

فشندی گفت: بر این اساس توصیه طلاب جوان به مردم و مسئولان و جریان‌های سیاسی این است که شما مردم با هويت توحيدی كه سالهاست كه با صبر و تقوای جمعی قواعد نظام سلطه را به لرزه انداخته ايد بدانيد كه تا زماني اين انقلاب اسلامي و مسئولان انقلابي مي مانند كه شما هميشه در صحنه باشيدو فقط به شركت در انتخابات قناعت نكنيد.

وی گفت:فكر ابتكار خود را براي رونق به بازار آورده و از دشمن و تهديد او يا از فقر و قحطي نترسيد بلكه از بي تدبيري مسئوالان و يا اسراف و بي توجهي به كار بترسيد و و باور كنيد نيازي به انقلابي ديگر نيست چراكه انقلاب ٥٧ هنوز زنده است و شك نكنيد تنها راه پيشرفت مملكت ادامه همين انقلابي است كه به نام خدا آغاز كرديم.

نماینده خانه طلاب تهران افزود: اما مسئولان و جریان‌های سیاسی بدانند که جایگاهی که در آن هستند نه طعمه بلکه امانتی در دستان شماست و انتخاب توسط رهبر و مردم نباید بهانه‌ای برای عافیت طلبی باشد.

وی ادامه داد: باور داشته باشید تنها راه تحقق آرمان‌های انقلاب اتصال به حقیقت انقلاب و مکتب امام و اتکا به نیروی جوان کشور است؛ حلقه بسته و فرسوده مديريتي راشكافته و عرصه را براي جوانان مومن باز كنيد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین‌، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در خاطراتش شفاهی شان از حضور در خانه شهید شیرودی و صمیمت او با شهید کشوری می گویند و به شبی اشاره می کنند که امام خمینی فرمان برکناری بنی صدر را می دهد.

کد خبر 847514 منبع: مهر برچسب‌ها شهید - شهدای گمنام امام خمینی خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب ابوالحسن بنی صدر

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • ببینید/ ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی