Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@18:30:25 GMT

کی‌روش برای هدایت تیم ملی به ایران برگشت

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۸۵۳۸

کی‌روش برای هدایت تیم ملی به ایران برگشت

کارلوس کی‌روش آماده‌ی عقد قراردادی جدید با ایران تا پایان جام ملتهای آسیا است درحالی که او قول حمایت‌های همه‌جانبه را از فدراسیون فوتبال ایران گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، این سرمربی سابق رئال مادرید از سال 2011 هدایت تیم ملی ایران را در دست داشته و در جام جهانی 2018 دوره‌ای موفق با تیم ملی را پشت سر گذاشت اما دو طرف برای عقد قرارداد فوری پس از جام جهانی به توافق نرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش در مصاحبه با آسوشیتد پرس این باره می‌گوید:« در آن دوره‌ زمانی من پیشنهادهایی از سراسر جهان داشتم اما هرگز در را به روی ایران نبستم. اما نیاز داشتم از حمایت کامل فدراسیون فوتبال ایران در راه حضور ایران در جام ملتهای آسیای 2019 اطمینان حاصل کنم».

ایران تیم اول آسیا است اما از سال 1976 موفق به فتح جام ملتهای آسیا نشده. این تیم با عراق، ویتنام و یمن در گروه D این مسابقات همگروه است. کی روش می‌گوید:«من روز جمعه به تهران می‌روم و با توجه به مکالماتی که در گذشته داشته‌ایم اطمینان داده شده که شرایط لازم برای جام ملتهای آسیا فراهم می‌شود. من اگر مطمئن نبودم که همه چیز مهیا خواهد بود به ایران سفر نمی‌کردم ولی معتقدم که می‌توانم یک قرارداد جدید امضا کنم. شرایط مشخص من تضمین شده است که عبارتند از حمایت مالی و تعهد کامل نسبت به روند آماده‌سازی تیم برای شرکت در جام ملتهای آسیا. ما نمی‌توانیم اشتباهات گذشته را تکرار کنیم».

کی‌روش در دوران هفت‌ساله‌ حضورش در تهران بارها نسبت به کمبود اردوهای تدارکاتی و بازی‌های دوستانه‌ی تیم ملی ایران ابراز نارضایتی کرده بود. این تاکتیسین پرتغالی معتقد است اگر تیم ملی ایران پیش از جام جهانی 2018 بهتر آماده شده بود در مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال نتیجه‌ای بهتر از کسب چهار امتیاز بدست می‌آورند و می‌توانست به مرحله‌ دوم جام جهانی صعود کند.

کی‌روش می‌گوید:« همه معتقدند که ما در روسیه عملکرد قوی‌ای داشتیم ولی کمتر کسی می‌داند ما با چه مشکلاتی روبرو بودیم. از بازی‌هایی که لغو شد تا اینکه اردوی آماده‌سازی را بدون بازیکن شروع کردیم. من نمی‌توانم وانمود کنم که این اتفاق‌ها نیفتاده. ما تا رسیدن به مرحله‌ی دوم فقط یک قدم کوچک فاصله داشتیم و من احساس می‌کنم چیزی که باعث شد نتوانیم به مرحله‌ی دوم جام جهانی صعود کنیم دقیقاً شرایط اردوی آماده‌سازی و بازی‌های دوستانه‌ای بود که برگزار نشد».

اگر قرارداد کی‌روش و فدراسیون فوتبال امضا شود مهلت آن تنها تا پایان رقابتهای جام ملتهای آسیا خواهد بود که از روز اول فوریه‌ی سال آینده‌ی میلادی آغاز می‌شود. کی روش می‌گوید:«من نگران آینده نیستم. من می‌توانستم با تیم‌های دیگر قراردادهای چهارساله امضا کنم. می‌خواهم قهرمان جام ملتهای آسیا بشوم ولی می‌دانم این کار ساده‌ای نیست. این برای ما چالش بزرگی است و باید همه دست به دست هم داده و با هم کار کنیم».

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اوزونیدیس» گزینه هدایت تیم ملی فوتبال یونان شد

به گزارش خبرنگار مهر، «مارینوس اوزونیدیس» سرمربی یونانی تیم فوتبال گل گهر در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر توانسته نتایج خوبی را با این تیم کسب کند و در پایان هفته بیست و سوم، گل گهر با ۳۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

تیم ملی فوتبال یونان که در مقدمانی جام ملت‌های یوفا نتیجه را به گرجستان واگذار کرد و از صعود باز ماند به دنبال تغییر سرمربی خود است و از این رو سایت‌های یونانی از جمله «gazzetta» در گزارشی به بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی یونان پرداخته و در آن از «مارینوس اوزونیدس» سرمربی تیم گل گهر نیز نام برده است.

در گزارش این سایت در خصوص اوزونیدیس آمده است: مارینوس در فصل جاری هدایت یک تیم ایرانی را بر عهده دارد و از آنجا که قرارداد او با باشگاه خود ۱+۱ است او می‌تواند در پایان فصل هدایت تیم ملی یونان را بر عهده بگیرد.

کد خبر 6078051

دیگر خبرها

  • حریفان نام‌آشنایی در آسیا دارم
  • تیم ملی فوتسال عازم تایلند شد؛ آماده برای جام ملت‌ها
  • برگشت بورس در کوتاه مدت
  • فرمانده بلژیکی سیتی آماده رویارویی با مردان آنچلوتی
  • آشنایی کامل با ناوگان موشکی ایران؛ فلج‌کننده پاتریوت و آرو کدامند؟ +تصویـر
  • سرمربی گل گهر گزینه هدایت تیم ملی یونان!
  • «اوزونیدیس» گزینه هدایت تیم ملی فوتبال یونان شد
  • امیرعبداللهیان: از ۷۲ ساعت قبل از عملیات، به همسایگان و کشور‌های منطقه اطلاع دادیم
  • یک میزبان جذاب برای شاگردان عادل
  • اعزام فوتسالیست خوزستان به جام ملتهای آسیا