Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:08:35 GMT

سرپرست حجاج کشورمان از جده عازم تهران شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۸۸۳۸

سرپرست حجاج کشورمان از جده عازم تهران شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج؛ درمراسم بدرقه حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر در مکه مکرمه شماری از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امسال در مدت ۳۸ روز حضور در شهرهای مدینه منوره و مکه مکرمه؛ بر روند اجرای عملیات حج دربخش های مختلف اجرایی، فرهنگی و پزشکی نظارت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکردرحالی عازم تهران شد که حدود سی هزار نفر از زائران ایرانی بیت الله الحرام تا پایان روزجمعه به کشوربازمی گردند و روند بازگشت حجاج کشورمان از دو فرودگاه  جده و مدینه منوره به صورت روان و عادی درحال انجام است.

گفتنی است؛ امسال بیش از ۸۶ هزار زائر ایرانی برای انجام مناسک حج ابراهیمی به سرزمین وحی سفر کردند.

کد خبر 4389937 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: حج تمتع سازمان حج و زیارت مردم علیه احتکار شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور سرهنگ نادر رحمانی سازمان حج و زیارت شهر تهران دادگاه سازمان محیط زیست ترافیک محمد علی افشانی محسن هاشمی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند | برخی از آنها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند!
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • نظریه پزشکی قانونی یکی از ارکان اساسی رأی قاضی است
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد