Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@22:43:53 GMT

ارز دانشجویی تعیین تکلیف شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۳۹۹۱۶۶

بانک مرکزی در اطلاعیه ای از پرداخت ارز دانشجویی بابت نیمسال اول تحصیلی ۲۰۱۸ خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بنا بر اعلام بانک مرکزی، ارز دانشجویی بابت نیمسال اول تحصیلی سال ۲۰۱۸ و تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ قابل پرداخت خواهد بود و پس از این تاریخ ارز دانشجویی به نرخ بازار و از طریق دو بانک پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه اطلاع رسانی لازم از سوی بانک مرکزی به سازمان های مربوطه انجام شده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ارز دانشجویی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های آذربایجان‌غربی توقیف هستند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های استان توقیف هستند که باید تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جلسه پیگیری تعیین تکلیف خودروهای رسوبی توقیفی در پارکینگ‌های آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بحث پیگیری تعیین تکلیف خودروهای رسوبی وسایل نقلیه توقیفی به عنوان یک بخش از برنامه روزمره دستگاه قضائی و مجموعه‌های دخیل استان است.

وی در این راستا ادامه داد: این موضوع با وجود برگزاری جلسات و مصوبات، در مقام اجرا رضایت‌بخش نیست و همچنان وسایل نقلیه زیادی تعیین تکلیف نشده‌اند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از علت‌هایی که باعث انباشت خودرو در پارکینگ‌ها می‌شود، توقیف خودروها در قالب طرح‌های مختلف است که پیوست قضائی ندارند و بدون دستور دادستانی صورت می‌گیرد.

ح️سین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های استان توقیف هستند که باید تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: باید در روند توقیف، انتقال و ترخیص وسایل نقلیه طبق بخشنامه رئیس قوه قضائیه اقدام شود.

کد خبر 751847

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های آذربایجان‌غربی توقیف هستند
  • حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد /ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری ابلاغ شد
  • پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی
  • ادغام یا تغییر رویکرد در انتظار دانشگاه‌های کم دانشجو
  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • جزئیات توافق برای تاسیس شعب دانشگاه‌های ایرانی در عراق
  • زمان واریز وام تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشجویان علوم پزشکی
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟