Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش ایرانی تیم المپیاکوس یونان پس از پایان بازی دور برگشت مرحله حذفی لیگ اروپا برابر برنلی انگلیس در این کشور ماند تا به تیم ناتینگهام فارست بپیوندد. ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت اسپورت اف‌ام یونان، کوستاس نیکولاکوپولوس، خبرنگار تیم فوتبال باشگاه المپیاکوس به نقل از یک روزنامه انگلیسی گاردین از ماندن کریم انصاری‌فرد در انگلیس جهت پیوستن به تیم ناتینگهام فارست خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم المپیاکوس یونان بامداد امروز (جمعه) با تساوی یک بر یک برابر برنلی و با توجه به پیروزی 3 بر یک در بازی رفت راهی مرحله گروهی لیگ اروپا شد. کریم انصاری‌فرد در این بازی نیمکت‌نشین بود.

در ادامه خبر رسانه یونانی آمده است : کریم انصاری‌فرد همراه کاروان تیم فوتبال المپیاکوس به یونان نرفت. این مهاجم ایرانی عصر امروز راهی شهر فورست می‌شود تا قراردادش با تیم ناتینگهام را امضا کند.

این خبر در حالی منتشر شد که پیش از این اخباری در خصوص انتقال کریم انصاری‌فرد به ترکیه یا آلمان وجود داشت.

ناتینگهام فارست انگلیس متعلق به اوانگلاتوس ماریناکیس، مالک باشگاه المپیاکوس یونان است و در چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد.

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۳۹۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد