Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- امام جمعه پیشوا گفت: ذات دشمنان ایران اسلامی، بی رحمی کردن است ، اگر دیگران به فکر ما نیستند باید خود به فکر جامعه باشیم و به دیگران رحم کرده ودر حق آنان منصف باشیم.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه پیشوا که در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) برگزار شد اظهار داشت : در شرایطی که دشمنان تمام توان خود را در صدمه زدن به مردم و انقلاب معطوف داشته اند ، این مردم هستند که باید در حق خود منصف باشند و به یکدیگر رحم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تلاش مسئولان در کشف انبارهای کالای احتکار شده افزود: این که گفته می شود کالاهای احتکار شده روانه بازار شده و در اختیار مردم قرار می گیرد سخنی است که نشانه های عملی شدن آن تا کنون مشخص نشده است ، این که شرکت ایران خودرو ماشین ها را انبار کرده و در اختیار مردم قرار نمی دهد خود نوعی احتکار است.
وی اظهارداشت: درست است که وضعیت سخت و دشواری پیش رو داریم اما باید در همین شرایط هم دست دیگران را بگیریم چرا که اگر به یکدیگر رحم کنیم ، خداوند هم به ما رحم می کند.
باقری با اشاره به برگزاری جلسه سئوال از رئیس جمهورتصریح کرد: طرح سئوال از رئیس جمهور نشان دهنده اوج دموکراسی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و ثابت کرد به راستی مجلس در رأس تمامی امور است.
وی افزود : گرانی و رکود حاکم بر جامعه نشان می دهد وضعیت خوبی در اقتصاد کشور وجود ندارد ، دولت باید به فکر ترمیم کابینه باشد و تیم اقتصادی قوی و همدل و همراه برای مدیریت مسائل کشور بگمارد.
امام جمعه پیشوا گفت: نمایندگان دولت اعم از وزرا، استانداران،فرمانداران و سایر مسئولان باید پای صحبت های مردم نشسته و از نزدیک مشکلات آنان را درک و برای رفع این مشکلات چاره ای بیاندیشند.
تهرام/7254 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه اقتصاد ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ هادی سلمانی گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که در بازرسی از آن ۲ تن و ۱۰۰ کیلو گرم شکر کشف کردند.

وی افزود: ارزش این میزان کالای احتکار شده ۷۱ میلیون و 400 هزار تومان برآورد شده است .

فرمانده انتظامی زیرکوه افزود:  مأموران در این خصوص یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای  سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


دیگر خبرها

  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد