Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@07:13:14 GMT

روز بهره برداری از قطار شهری در خوزستان

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۰۱۷۵

روز بهره برداری از قطار شهری در خوزستان

‍‍‍‍‍‍

یکی از پروژه های حساس مربوط به حمل و نقل در خوزستان بعد از مدتها تلاش و سرمایه گذاری ببار نشست قطار ریل باس شهری این امید را در میان شهروندان ایجاد کرده است که به صف های طولانی و کلافگی آنها در تردد شهری پایان بدهد مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران رفتنی شد!

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست که هر چه سریع‌تر مدیریت جدید شرکت بهره‌‌برداری مترو تهران را تعیین تا این مجموعه در سال جدید با انرژی مضاعف کار کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام آقامیری؛ رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در جریان دویست و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران به افتتاح سه ایستگاه جدید مترو بهار شیراز در منطقه 7، آیت‌الله کاشانی در منطقه 5 و شهدای کن اشاره کرد و گفت: روز گذشته با حضور مسئولان شهری سه ایستگاه اشاره شده به همراه ورودی دو ایستگاه شهران و شهر زیبا به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه خط 6 یکی از مهمترین خطوط مترو محسوب می‌شود، گفت: این خط در اواخر دهه 80 راه‌اندازی شد و چنانچه این خط کامل شود یکی از پرمسافرترین خطوط مترو محسوب خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در این دوره از مدیریت شهری تاکنون 10 ایستگاه از خط 6 مترو به بهره‌برداری رسیده که 9 ایستگاه دیگر باقی مانده است و ان‌شاءالله در سال آینده ایستگاه‌های نجات‌اللهی، سرباز، شهدای 17 شهریور، میدان خراسان، حرم عبدالعظیم حسنی(ع) افتتاح و ان‌شاءالله خط 6 مترو در این دوره از مدیریت شهری تکمیل و کامل خواهد شد.

واکنش عضو شورای شهر تهران به خرابی‌های مکرر مترو

آقامیری از شهردار تهران خواست هر چه سریع‌تر مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران تعیین تکلیف کند تا با انتصاب فرد جدید در سال جدید این مجموعه بتواند با انرژی مضاعف به شهروندان خدمت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن تست‌گرم خط سوم قطار شهری مشهد
  • «تست‌ گرم» خط سوم قطار شهری مشهد عملیاتی شد
  • سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب شد
  • سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد
  • مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تغییر کرد
  • مدیرعامل مترو تهرانی رفتنی شد
  • سرانجام مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران رفتنی شد!
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ آماده بهره‌برداری شد
  • افزایش ساعت کار متروی رایگان کرج
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ تهران آماده بهره‌برداری شد