Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی موسوی جاجرمی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد که در محل مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به موج اسلام گرایی در جهان، اظهار کرد: نظام ولایت فقیه در مدت ۴۰ سال نشان داده که همیشه از مظلومان جهان حمایت کرده و با قدرت در مقابل مستکبران ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی جاجرمی با بیان اینکه غدیر خم درس بزرگ ولایت فقیه را به مسلمانان داده است، افزود: این عید بزرگ مسئله ولایت که هدایت بشریت را به همراه داشت به مسلمانان داده است.

وی ولایت فقیه را جز بدیهیات عقلی و دینی اعلام کرد و گفت: به عنوان مسلمان باید به ولایت فقیه و جانشین امام زمان(عج) اعتقاد قلبی پیدا کرد.

امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: متاسفانه شیطان بر قلب برخی افراد نفوذ کرده و صریحا اعلام می کنند دلیلی برای صحبت از انقلاب و ولایت فقیه وجود ندارد و تنها ولایت امام زمان (عج) را قبول دارند.

موسوی جاجرمی بیان کرد: همچنین در زمان حیات امام خمینی(ره) بسیاری از افراد نسبت به تفکرات و سخنان ایشان بد گویی می کردند اما ریشه شوم آنان آشکار شد.

وی ادامه داد: امروز فضای مجازی ابزاری برای دشمنان نظام شده تا به وسیله آن علیه اسلام، امام و مقام معظم رهبری توطئه کنند.

امام جمعه موقت بجنورد اظهار کرد: باوجود این همه توطئه، تهدید و تخریب علیه اسلام، آیا بازهم دلیلی برای تبعیت از ولایت فقیه وجود ندارد؟

موسوی جاجرمی مشکلات امروز بشریت را ناشی از حکومت قدرت طلب و استکبار برجهان دانست و گفت: این حکومت، بشریت را به انحراف بدره است.

وی افزود: آمریکا با دروغ و فریب خود را ضد تروریست معرفی می کند درحالی که خود تروریست را پرورش و تامین می کند.

امام جمعه موقت بجنورد در ادامه بیان کرد: وهابیت با پیروی از ابن تیمیه عاملی برای ضربه زدن به اسلام و رشد دشمنان اسلام تلاش داشتند.

موسوی جاجرمی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایرات تحت امر ولایت فقیه است، گفت: با کمک ایران و جبهه مقاومت ریشه داعش و ترورسیت در منطقه کنده شده است.

وی همچنین درباره برخی جریان ها در داخل کشور، اظهار کرد: کاش تمام دولت ها از فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی می کردند، دلیلی ندارد از فردی که هشت سال رئیس جمهور بوده و دور از هوای نفس و قدرت طلبی و با خیرخواهی، آگاهی برای موفقیت و پیروزی کشور تلاش دارد، پیروی نکرد و گاهی در مقابلش ایستاد.

امام جمعه موقت بجنورد همچنین با توصیه به دولت‌ها مبنی بر اطاعت از سخنان مقام معظم رهبری، بیان کرد: آزمون و خطا برای کشور کافی است، از این پس با اطلاعت از فرمایشات رهبری در جهت رفع مشکلات کشور تلاش کنیم تا نظامی موفق را به جهانیان ارائه دهیم.

موسوی جاجرمی افزود: مقام معظم رهبری با سخنان حکیمانه خود و با حمایت از دولت آرامش را به جامعه تزریق کردند.

کد خبر 4390076 الهام یزدان پناه

منبع: مهر

کلیدواژه: بجنورد خطبه های نماز جمعه ولایت فقیه مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز عید سعید قربان شهرکرد استانداری سمنان احتکار سانحه تصادف عید غدیر خم بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش بازدید و ارتش را در کنار سپاه ‌و نیروی انتظامی، دژ مستحکم ملت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید سعید حسینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه کاشان، فرماندار آران و بیدگل و شهردار و دیگر مسئولان امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ از گروه موشکی ۸۴۰ شهید کبریایی بازدید کردند و ضمن تبریک این روز بزرگ از آن‌ها قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام سید سعید حسینی در این دیدار اظهار کرد: مجاهدت‌های ارتش در طول دفاع مقدس و در بحران‌های مختلف کشور بر هیچکس پوشیده نیست و این غیور مردان از جان خود همواره گذشتند تا ایران و ایرانی سرفراز باشد.

وی افزود: امام خمینی (ره) با نامگذاری روز ارتش استقلال را به این دلاوران ارمغان داد و پس از پیروزی انقلاب، ۲۶ فروردین پیامی مبنی بر اینکه روز ۲۹ فروردین روز ارتش نامگذاری شود، صادر کردند و خواستند تا ارتش در این روز با رژه خود اقتدار و شکوه خود را برای ملت به نمایش بگذارد.

امام جمعه منطقه کاشان با اشاره به اینکه ارتش در کنار سپاه و نیروی انتظامی همچون دژ مستحکم، ملت و کشور را حفظ می‌کند، گفت: ارتش در آخرین عملکرد خود دنیا را به شگفتی واداشت و دژ پوشالی صهیونیست را در هم شکست.

در ادامه حیدر معظمی گودرزی اظهار کرد: ارتش با تقدیم ۴۰ هزار شهید گرانقدر همواره پا در رکاب مقام معظم رهبری بوده است و امید است خداوند به ما توفیق دهد تا پرچم کشورمان را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) برسانیم.

فرمانده پادگان و گروه موشکی ۸۴۰ کبریایی افزود: جمهوری اسلامی بخشی از توان خود را به کار گرفت و موفق شد تا دشمنانی که همه توان خود را برعلیه ما به کار گرفتند شکست دهد.

کد خبر 745535

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • دولت سوسیال دموکراتیک چیست؟
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • تاجران پول در نظام سرمایه داری همان بانک‌ها هستند
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • اتحاد «میدان و دیپلماسی» و « سپاه و ارتش» در سایه ولایت