Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت قزوین گفت: وضعیت بازار با وجود انبارهای احتکار تاسف‌بار بوده و مردم در فشار زندگی می‌کنند در حالی که دولت باید هماهنگی و نظارت بیشتری در این حوزه داشته باشد. ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین علی قابل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین اظهار داشت: مردم امروز در شرایط اقتصادی و معیشتی بسیار سختی دست و پنجه نرم می‌کنند و مدیران باید همراهی لازم در این زمینه را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: وضعیت بازار با وجود انبارهای احتکار تاسف‌بار بوده و مردم در فشار زندگی می‌کنند در حالی که دولت باید هماهنگی و نظارت بیشتری در این حوزه داشته باشد.

امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: پاسخ رئیس جمهور در مجلس قانع‌کننده نبود اما این جلسه گامی موثر در رفع مشکلات به شمار می‌رود این مهم در حالی بوده که در این جلسه مردم‌سالاری نقش داشت.

قابل گفت: فشار و اعتراض مردم سبب شد که مجلس جلسه طرح سوال از رئیس‌جمهور را ترتیب دهد این امر در حالی بوده که باید گفت «آقای رئیس جمهور میان مردم بیایید شاید از این کرختی و خواب آلودگی خارج شوید» و ببینید مردم در چه شرایطی هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان با توطئه‌های داخلی و خارجی در پی ضربه زدن به انقلاب و نظام هستند و در این مسیر مردم و مسئولان باید هوشیارانه عمل کنند.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: دشمنان از پیش از پیروزی انقلاب تاکنون در پی تفرقه افکنی در بین ملت ایران بودند اما تاکنون موفق به این امر نشده‌اند چراکه مردم با بصیرت در پی اعتلای نظام تلاش کردند.

قابل خاطرنشان کرد: در هفته دولت مسئولان باید گوش شنوای مردم باشند و مشکلات آنها را بشنوند.

انتهای پیام/م

R41364/P1486/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان