Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کارمندان سفارتخانه‌هاي رژيم صهيونيستي در سراسر دنيا در اعتراض به شرايط کار و ديرپرداخت شدن حقوق، اعتصاب کردند.
به گزارش پارس‌تودي به نقل ازخبرگزاري تسنيم؛ کميته هيات‌هاي ديپلماتيک اسرائيل روز جمعه با اشاره به‌بي‌نتيجه بودن گفت وگوهاي طولاني با مقامات تل‌آويو براي حل و فصل اختلافات و موضوع ديرپرداخت شدن حقوق‌ها اعلام کرد برخوردها و اختلافات کنوني بين وزارت اقتصاد و خارجه وضع غيرقابل تحملي را براي کارمندان ايجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آوريل 2017 نيز، هزار و 200 کارمند در 102 سفارت اسرائيل به نامساعد بودن شرايط کار اعتراض داشتند.
درهمين حال؛ پليس رژيم صهيونيستي روز پنجشنبه با انتشار گزارشي، «سارا نتانياهو» همسر «بنيامين نتانياهو» نخست وزير رژيم صهيونيستي را به دريافت رشوه از سهامدار شرکت مخابراتي «بِزِک» متهم و اعلام کرد وي از اعطاي امتياز به سهامدار اصلي اين شرکت اطلاع داشته است.
وزارت دادگستري رژيم صهيونيستي 22 ژوئن 2018 اعلام کرد سارا نتانياهو از بودجه دولتي سوء استفاده کرده است.
در همين حال؛ پليس رژيم صهيونيستي، 17 اوت دوازدهمين بار از «بنيامين نتانياهو» نخست‌وزير اين رژيم درباره پرونده موسوم به «پرونده 4000» بازجويي کرد.
پليس اسرائيل چهار پرونده درخصوص فساد دولتي و مالي نخست وزير اين رژيم تشکيل داده است.
نخستين پرونده فساد نخست‌وزير رژيم صهيونيستي دريافت هديه از بازرگانان است که به پرونده «1000» معروف شد.
بنيامين نتانياهو در پرونده دوم موسوم به «پرونده 2000» نيز به تباني با «ارنون موزس» Arnoon Mozes ناشر روزنامه صهيونيستي «يديوت آحارونوت» براي پوشش بهتر اخبار کابينه‌اش در مقابل شکايت از روزنامه «اسرائيل اليوم» است که رقيب «يديعوت آحارونوت» به شمار مي رود.
نتانياهو در پرونده ديگري متهم است که نزديکانش در قرارداد خريد زيردريايي از آلمان، حق کميسيون دريافت کرده‌اند.
پيشتر نيز «ايهود اولمرت» نخست وزير پيشين اين رژيم و «آريل شارون» نيز در دوران نخست وزيري به اتهام دريافت رشوه و تخلفات مالي تحت بازجويي قرار گرفته بودند.139/120

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل می‌گوید شرط حماس برای پایان دادن به جنگ غزه را نخواهد پذیرفت و جنگ در غزه ادامه خواهد یافت.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

یک مقام ارشد حماس، صبح امروز، به روزنامه «العربی الجدید» خبر داده بود که حماس بدون پایان جنگ و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از نوار غزه هیچ توافقی را نخواهد پذیرفت.

نتانیاهو در این باره گفت: «نمی‌توان خواسته حماس در خصوص توقف کامل جنگ و خروج از غزه را پذیرفت.»

او ادامه داد: «پذیریش درخواست حماس به این معناست که ما قبول کرده‌ایم آن‌ها در قدرت باقی بمانند.»

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل همچنین گفت: «جنگ در غزه تا را تا زمان تحقق اهداف ادامه خواهیم داد. پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • از اعتصاب اساتیددانشگاه نیویورک تا حمایت دانشگاه‌های ترکیه از غزه
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد