Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری قرچک گفت: پروژه فاضلاب شهری قرچک با گذشت ۱۰ سال تنها ۳۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته که پیگیری تکمیل پروژه فاضلاب شهری در دستورکار قرار دارد. ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، بهمن خطیبی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه  قرچک با اشاره به اینکه قرچک با داشتن90 کیلومتر وسعت، یک بخش مرکزی و 300 هزار نفر جمعیت دارد اظهار داشت: این شهرستان دارای تراکم بالا و وسعت کم است و یکی از 4 شهرستان پرتراکم استان تهران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قرچک از لحاظ موقعیت تاریخی در دشت ورامین از پیشینه تاریخی، مذهبی و ملی برخوردار است افزود: این شهرستان از برکت شهدای 15 خرداد و یاد و خاطره آنان بهره‌مند است و دلاورمردانی همچون ستاری، داورزنی و سایر جانبازان و شهدای مدافع حرم را در خود جای داده که نشانگر نگاه ویژه مردم به جنبه‌های ایثار و شهادت است.

سرپرست فرمانداری قرچک یکی از مشکلات این شهر را فاضلاب شهری دانست و بیان کرد: پروژه فاضلاب شهری با گذشت 10 سال تنها 35درصد پیشرفت فیزیکی داشته که پیگیری تکمیل پروژه فاضلاب شهری به سبب پساب‌هایی که در کارخانه‌های در این شهرستان وجود دارد از اهمیت زیادی برخوردار است.

خطیبی ادامه داد: شهرک صنعتی قرچک با 800 هکتار و در 4 فاز با 40 واحد راه‌اندازی شده که 1000 نفر کارگر مشغول به کار هستند و باید با همکاری همه مسئولان منطقه تلاش کنیم تا از سرمایه‌گذاران محلی و دیگر سرمایه‌گذاران بهره ببریم  با توجه به اینکه امسال سال حمایت از تولید داخلی و ملی است باید این شعار را تحقق بخشیم و تا جایی که می‌توانیم در اشتغال و تولید داخلی قدم‌های مناسبی برداریم.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان قرچک تأکید کرد: امسال با پیگیری‌های انجام شده بیمارستان 94 تختخوابی قرچک به بهره‌برداری رسید و باید کمک کنیم که همه بخش‌های آن تکمیل شود تا خدمات خوبی را به مردم ارائه دهد، ضمن اینکه آخرین فاز کمربندی جنوبی قرچک نیز امسال به بهره‌برداری رسید و در تلاش هستیم تا کمربندی شمالی را نیز با کمک شهرداری و شورا به سرانجام برسانیم.

 سرپرست فرمانداری قرچک با بیان اینکه یکی از مطالبات اصلی قرچک احداث کمربندی شمالی و احداث درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی است تا کارگران تحت پوشش تأمین اجتماعی نیز بتوانند بهره کافی را از این بیمارستان ببرند گفت: 16 پروژه با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد ریال در این شهرستان با حضور مسئولان شهرستانی و استانی افتتاح شد و پروژه های دیگری نیز کلنگ‌زنی شد که در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

خطیبی همچنین تصریح کرد: باید زیرساخت‌های مناسب در قرچک ایجاد شود، به علاوه در مورد مبلمان شهری نیز انتظار ما از شورا و شهرداری این است که با توجه به ارزش افزوده، اعتبارات و درآمدهای پایدار ساختار شهری تقویت شود و همچنین سکونتگاه‌هایی باید ایجاد شود تا بتوانیم به عنوان یکی از شهرهایی که اسکان مهاجرین دارند خدمات بدهیم.

وی در رابطه با مسائل زیست‌محیطی و آلایندگی هوا افزود: با توجه به اینکه قرچک در جنوب شرق استان تهران قرار دارد و فاضلاب‌های شهرری و تهران نیز به این منطقه سرازیر است باید تلاش کنیم از طریق وزارت نیرو و آب و فاضلاب ساماندهی فاضلاب‌هایی که به این سمت سرازیر است را پیگیری کنیم.

سرپرست فرمانداری قرچک اظهار داشت: آرامستان نیز که از مطالبات اصلی این شهرستان است و 3 امامزاده‌ای که در این منطقه قرار دارند پیگیری‌های مقدماتی در مورد تحویل زمین انجام شده و در تلاش هستیم این آرامستان را برای شهر ایجاد کنیم.

انتهای پیام/م

R7840/P1486/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از هدایت آب‌های سطحی به داخل شبکه فاضلاب شهری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سخنگوی شرکت آبفای استان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان و بارندگی‌ها از مردم و کارکنان شرکت‌های خدماتی درخواست می‌شود، از هدایت آب‌های سطحی از طریق ناودان‌ها به داخل شبکه فاضلاب شهری خودداری کنند.


مجید مختاری با اشاره به اینکه در صورت بروز خسارت از این محل، شرکت آبفا هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت، افزود: شبکه فاضلاب شهری گنجایش عبور ظرفیت بسیار زیاد آب در یک زمان محدود را ندارد که نتیجه آن پس زدگی فاضلاب به داخل منازل شهروندان است.

دیگر خبرها

  • خودداری از هدایت آب‌های سطحی به داخل شبکه فاضلاب شهری
  • تحقق ۱۰۰ درصدی هدف‌گذاری آسفالت‌ریزی در سال جاری
  • احداث کارخانه بازیابی آب گهر زمين ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • آغاز پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب شهری ایوان
  • تحقق ۱۰۰ درصدی هدف‌گذاری ۱۴۰۲ در اجرای آسفالت و اصلاح تقاطع‌های تهران
  • میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی شهر زنجان به بیش از ۷۰ درصد رسید
  • بررسی پیشرفت فیزیکی مخزن ۵ هزار متر مکعبی آغچه قشلاق خوی
  • کاهش استفاده از آب های زیر زمینی در شیراز
  • پیشرفت بازسازی مناطق زلزله زده خوی به ۹۳ درصد رسید
  • ۵۱۵ واحد مسکونی در قزوین به بهره برداری رسید