Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حجت‌ الاسلام احمد مطهری‌ اصل امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز افزود : با حرف و ارائه آمار مشکلات مردم حل نمی‌شود و نباید دولت ، خود را به مجلس تحمیل کند و هر روز یک وزیر عوض شود.
وی ادامه داد : از قوه مجریه انتظار داریم افراد انقلابی و جوان را روی کار بیاورد و در شرایطی که مجلس از حرف‌های رئیس جمهور قانع نمی شود باید تغییرات اساسی در خود بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب موقت نماز جمعه تبریز با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس خاطر نشان کرد : این کار ثمرات زیادی داشت و نشان داد نظام جمهوری اسلامی یک نظام پاسخگو و مقتدر است.
حجت‌ الاسلام احمد مطهری‌ اصل درباره مذاکره با آمریکا هم گفت : دوست و دشمن بدانند آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و به هیچ عنوان با این دولت خبیث که آشکارا با ایران خصومت می‌کند، امکان مذاکره وجود ندارد و در هیچ سطح و هیچ وقت هم وجود نخواهد داشت.
خطیب موقت نماز جمعه تبریز آغاز محاکمه اخلالگران اقتصادی را بسیار خوب و در وقت خود ارزیابی کرد و گفت : با توجه به اینکه فشارهای درست و نادرست علیه قوه قضائیه شروع شده بود، این کار بهترین زمان برای برگرداندن اعتماد مردم به دستگاه قضاست تا هرچه سریع‌تر مفسدان کشور را به اشد مجازات برساند.
وی اضافه کرد : البته معرفی دو قاضی فاسد توسط قوه قضائیه بسیار امیدوار کننده بود و باید افرادی که به هیچ چیز جز پول ارزش نمی‌ دهند، دستگیر شده و اشد مجازات برای آنها اعمال شود.
امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از خطبه ها به سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم النبیاء اشاره کرد و گفت : آسمان ایران امن ترین آسمان دنیاست و در حصار امنیت و دیوار نفوذناپذیر قرارگاه پدافند هوایی قرار دارد.
حجت الاسلام مطهری اصل افزود: هیچ‌گاه فراموش نکردیم که در دوران هشت سال دفاع مقدس با یک آژیر قلب‌ها از جایشان کنده می‌شد ولی امروز با تلاش خادمان و سربازان انقلاب اسلامی، امنیت بی‌بدیلی در کشورمان داریم.
وی تصریح کرد : در حال حاضر حتی یک پرنده ناشناخته نیز از تیررس سربازان پدافند هوایی کشور پنهان نمی‌ ماند و همه حرکات و ترددها از آسمان کشور رصد می‌شود.
امام جمعه موقت تبریز با گرامی داشت هفته تعاون نیز گفت: تعاون در کشور ما همواره مغفول مانده در حالی که برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری باید از ظرفیت های تعاون بهره برد.
وی در ادامه خطبه ها روز خانواده و تکریم بازنشستگان را گرامی داشت و گفت : خانواده از جایگاه والایی در دین اسلام برخوردار است به طوری که خداوند فرموده مراقب فرزندان خود باشید و اجازه ندهید به سمت فساد بروند و حتی خطاب به پدر و مادرها فرموده است که سعی کنید فرزندان خود را در مسیر تقوا و ولایت نگه دارید.
وی بیان کرد: دهم شهریور روز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا است ولی واقعیت این است که مردم از بانک‌ها راضی نیستند و حتی رهبر معظم انقلاب نیز رضایت ندارند.
حجت الاسلام مطهری اصل ادامه داد : جمع کردن پول مردم و حبس آنها، سرمایه‌گذاری روی مسائل نامعلوم و یا افزودن سودها و ارائه تسهیلات با رقم‌های بالا از جمله چالش‌های اصلی در بانک‌هاست.
امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه بانک مرکزی در افزایش قیمت ارز و سکه نقش داشت گفت: ما انقلاب نکردیم که هر روز ثروتمندان ثروتمندتر و فقرا فقیر بشوند، از مسئولان می خواهیم وضع معیشت و اقتصاد مردم را اصلاح کنند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماز جمعه تبریز مطهری اصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • خبر خوش برای کارگران/ شکل قراردادهای موقت تغییر می‌کند؟
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند