Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت بجنورد، عقب‌ماندگی اخلاقی جهان را از نتایج سلطه حکومت مستکبران بر بشریت عنوان کرد و گفت: باید برای عرضه دین الهی به جهانیان بیش از پیش تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی، امام جمعه موقت بجنورد امروز نهم شهریور در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز خراسان شمالی، با تبریک عید سعید غدیر خم، عید غدیر را عید امامت و ولایت و تکمیل کننده رهبری بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: امروز و در زمان ما درسی که از غدیر می گیریم مسئله ولایت فقیه است که به لطف الهی و به برکت خون شهدا، امروز ما در مسیر نعمت ولایت فقیه قرار گرفته ایم.

 


امام جمعه موقت بجنورد، با تأکید بر اینکه باید نسبت به مسئله ولایت فقیه اعتماد قلبی پیدا کنیم و ولی فقیه را جانشین امام زمان بدانیم، افزود: ولایت غیر از ولایت فقیه در زمان ما، ولایت شیطان است.

 


امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه دشمنان همواره در شبکه های مجازی علیه انقلاب و اسلام تلاش می کنند، اظهارداشت:  این همه توطئه و دسیسه ها بیانگر حقانیت اسلام و انقلاب است.

 


حجت الاسلام موسوی جاجرمی، بیان کرد: آنچه بشریت را گرفتار مشکلات کرده نتیجه استکبار و قدرت‌های سلطه طلب حاکم بر بشریت است وگرنه چرا باید در این زمان که علم اینقدر پیشرفت کرده، بشریت باید در اخلاق عقب بمانند!؟

 


وی با تاکید بر این که البته ما هم کوتاهی کرده ایم و باید تلاش کنیم دین خدا را به جهانیان عرضه کنیم چرا که آنان مشتاق دین اسلام هستند، اظهارداشت: نظام ولایت فقیه برای مردم جهان، دموکراسی و آزادی حقیقی به ارمغان خواهد آورد.

 


امام جمعه موقت بجنورد بیان کرد: نظام ولایت فقیه در این چهل سال از انقلاب اسلامی نشان داده هر کجا مظلوم و ستمدیده بوده با تمام قدرت و قوت از آن مظلوم دفاع کرده و به یاری آنان شتافته است.

 


وی با بیان اینکه آمریکا مردم فریبی می‌کند و مسئله مبارزه با تروریست را مطرح می کند در صورتی که خود امنیت آنان را تامین کرده است، گفت: در صورتی که ایران همواره مدافع حقوق بشر بوده و هست.

 


وی در خصوص مشکلات داخل کشور هم با بیان اینکه اگر همه دولت‌ها اطاعت امر ولی فقیه را می کردند، جامعه دچار این چنین مشکلاتی نمی‌شد، اطاعت دولت ها از بیانات رهبری را عامل حل مشکلات داخلی بیان کرد.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس غدیر عید غدیر استان همدان غدیر خم اینفوگرافی حسن روحانی هفته دولت روحانی استیضاح غدیر خم نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است

امام جمعه بجنورد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه جنایت های رژیم کودک کش اسراییل بیانگر بیداری وجدان‌ها و عدالت خواهی در دنیا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری امروز _ جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: در فرآیند پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش زنان مؤمن و محجبه انکار ناپذیر است.

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های میلیاردی جهان غرب در مسائل مرتبط با زنان افزود: دخالت استکبار در تمامی جنگ‌ها، مصیبت‌ها، کشتارها و … در اقصی نقاط جهان آشکار است؛ غرب با از میان برداشتن حجاب درصدد از بین بردن اصل و اساس خانواده و نابودی تربیت دینی است.

امام جمعه بجنورد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل بیانگر بیداری وجدان‌ها و عدالت خواهی در دنیا است.

نوری افزود: این روزها دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه سیاست‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی تجمع می‌کنند و خواستار رسیدگی به حقوق مردم مظلوم غزه هستند.

امام جمعه بجنورد در انتها با محکومیت زندانی کردن دانشجویان آمریکایی و اروپایی، گفت: دانشجویان تنها به خاطر خشونت علیه زنان و کودکان غزه شعار می‌دهند اما اینک زندانی می‌شوند

کد خبر 750321

دیگر خبرها

  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • آمریکا بزرگترین طاغوت جهان است
  • خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان