Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروسازان از اوایل هفته آینده و به مناسبت عید غدیر خم طرح ثبت نام ۴۰ هزار خودرو برای تحویل ۴۵ روزه به اجرا می گذارند.

سعید باستانی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ویژگی این طرح، فروش نقدی، قیمت قطعی و براساس کد ملی مشتریان و ممنوعیت نقل و انتقال خودرو از طریق صلح تا یک سال آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس ادامه داد: وقتی فروش این خودروها کنترل شود که تا یک سال آینده نتوانند  خودروهای خریداری شده را به صورت صلح یا هر شیوه دیگری در بازار بفرشند قاعدتا مشتریان واقعی وارد بازار شده و تب و تاب نوسانات قیمتی خودرو فروکش می کند.

وی با اشاره به پیش فروش خودروسازان در طرح گذشته خودرو، یادآور شد: ایران خودرو و سایپا ماه قبل هم چند هزار خودرو را پیش فروش کردند. این خودروها تا خرداد ۱۳۹۸  پیش فروش شد که البته به دلیل کسری قطعه مشکلاتی را برای خودروسازان و خریداران به وجود می آورد البته براساس مذاکرات وزارت صنعت، معدن و تجارت و گمرک قطعات و لوازم یدکی وارداتی خودروسازان هر چه سریعتر از گمرک ترخیص خواهد شد تا خودروهای پیش فروش شده به موقع تحویل خریداران شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در طرح پیش فروش خودرو قیمت خودرو، قطعی نیست و براساس قیمت روز محاسبه و از مشتری دریافت می شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدری در فهرست فروش، عقل‌مان را از دست نداده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، مدیر ورزشی بارسلونا، دکو، در اظهاراتی به شبکه دازن، اطمینان داد که پدری بازیکنی اساسی و کلیدی بارسا برای آینده است و نمی‌خواهند او را از دست بدهند.

در روزهای اخیر شایعاتی در مورد احتمال قرار گرفتن پدری در فهرست فروش بارسا منتشر شده بود. اینکه پدری به دلیل مصدومیت‌های متوالی به تیمی دیگر واگذار خواهد شد چون بارسا هنوز هم می‌تواند از فروش او به سود خوبی برسد ولی دکو این اخبار را تکذیب کرد.

او بعد از بازی دیشب برابر خیرونا گفت: «مگر عقلمان را از دست داده‌ایم؟ پدری حال و آینده باشگاه است و جایی نمی‌رود. برابر خیرونا در ترکیب ثابت نبود ولی ما نگران مشکل بدنی او نیستیم. قرار است در مورد پدری احتیاط شود تا فصل را در فرم خوبی تمام کند.»

دیگر خبرها

  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • پدری در فهرست فروش، عقل‌مان را از دست نداده‌ایم!
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟