Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@22:14:02 GMT

عکس‌هاي آيفون و اپل واچ بعدي لو رفت

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۱۳۶۸

عکس‌هاي آيفون و اپل واچ بعدي لو رفت

خبرگزاري آريا - پايگاه تخصصي "9to5Mac" ادعا کرده است در پي اعلام و دعوت رسمي شرکت اپل براي برگزاري مراسم معرفي آيفون‌هاي جديد، به عکس‌هاي آنها دسترسي پيدا کرده است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از ايسنا ، بامداد امروز، اپل رسما تاريخ برگزاري رويداد آينده معرفي آيفون‌ها و اپل واچ خود را، 12 سپتامبر (21 شهريور) اعلام کرد و حالا پايگاه "9to5Mac" که پايگاه تخصصي اخبار و حواشي محصولات شرکت اپل است، ادعا مي‌کند آنچه که در تاريخ 12 سپتامبر در رويداد اپل قرار است ببينيم را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين پايگاه مي‌گويد در اين رويداد، سه آيفون جديد رونمايي مي‌شوند. آيفون جديد داراي صفحه نمايش OLED است و "آيفون XS" نام دارد و در دو اندازه 5.8 اينچ و 6.5 اينچي به بازار مي‌آيد که اين پايگاه تصاوير هر دو مدل را منتشر کرده است. همچنين گزارش مي‌دهد که مدل‌ها شامل يک نسخه رنگ طلايي جديد خواهد بود.

اين پايگاه همچنين تصاويري از سري جديد اپل واچ يعني سري 4 از اين ساعت‌ها که همان ساعت هوشمند شرکت اپل است، منتشر کرده که احتمالا در اين رويداد رونمايي خواهد شد.
تصاوير اين ساعت، يک صفحه نمايش لبه به لبه (edge-to-edge) و يک چهره جديد را نشان مي‌دهد که امکان نمايش اطلاعات بيشتري را نسبت به مدل‌هاي فعلي فراهم مي‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا خاکساری از برگزاری رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: این رویداد با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و برای اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان و با حضور فعال نمایندگان صنایع بزرگ در دانشگاه به‌منظور مصاحبه، جذب و استخدام دانشجویان و دانش‌آموختگان توانمند برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف رویداد صدرا ارتباط دانشگاه با صنعت، اشتغال آفرینی، استفاده از دانشجویان به‌عنوان کارآموز و کارورز، افزایش مهارت‌های شغلی، آشنایی دانشجویان با چالش‌های واقعی صنعت، تبدیل ایده‌های علمی به محصولات صنعتی و تجاری، حمایت مالی صنایع از پایان‌نامه‌هاست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: اقدام رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال ۱۴۰۳ با نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، حامل پیام‌های معناداری است و می‌تواند تغییرات مثبتی را در فضای اقتصاد کشورمان نوید دهد. در همین راستا پیوند دانشگاه و صنعت یکی از شناخته‌شده‌ترین راه‌های توسعه اقتصادی اجتماعی بوده و دستیابی به توسعه ملی توجه به همبستگی، بخش صنعت و دانشگاه را ایجاد می‌کند.

خاکساری عنوان کرد: با نگاه به اسناد بالادستی و سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی انگیزه این دانشگاه برای توسعه از تمرکز روی تحقیق و توسعه محض توسعه علوم کاربردی و ورود به دنیای کسب‌وکار افزایش یافته و در همین راستا نخستین رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه راه اشتغال) با حضور صنایع و شرکت‌های بزرگ استان همدان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت شیشه همدان، شرکت قطعه سازان سینا، شرکت کنترل گاز اکباتان، شرکت تعاونی زرین بتن اکباتان، شرکت صنایع غذایی سحر همدان، شرکت شیر پاستوریزه پگاه، شرکت لیکا، شرکت هلدینگ ساختمانی خشت سبز، شرکت آروین پارس نیرو، شرکت سهامی بیمه ایران، سازمان مدیریت صنعتی، شرکت تعاونی تولید روستایی استان همدان، شرکت دانش‌بنیان گسترش طراحان، واحد فن‌آور به نگار، واحد فناور بهین رویش سبز، شرکت شتاب‌دهنده برازه، شرکت دانش‌بنیان آترین آذین فناور، گروه پژوهشی سنجش و تصحیح با بیومکانیک، رسانه همدان پیام، فرهنگسرای کسب‌وکار شهرداری، گروه رسانه و ارتباطات مرکز تندرستی و سلامت، شرکت تبلیغاتی اهورا در این رویداد حضور دارند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان مطرح کرد: آئین افتتاحیه این رویداد در ۱۶ اردیبهشت‌ماه برگزار و نمایشگاه جنبی به همراه برگزاری چند کارگاه مهارتی و کارآفرینی از برنامه‌های این رویداد است.

کد خبر 6094062

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • لزوم شکل‌گیری دبیرخانه دائمی رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان/ برگزاری ره‌آورد فناورانه
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران