Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@07:11:34 GMT

معاون استاندار لرستان: عظیم خودرو آماده افتتاح است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۱۳۶۹

معاون استاندار لرستان گفت: عظیم خودرو آماده افتتاح است.

به گزارش ایسنا، «گودرز امیری» در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت برخی واحدهای صنعتی استان اظهار کرد: استاندار لرستان تاکنون پیگیری‌های زیادی برای تعیین تکلیف پارسیلون داشته و بالاخره در یک ماه گذشته با پیگیری‌هایی که داشتند توانستند مجوز را از بانک مرکزی برای سرمایه‌گذاری بانک‌ها بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: اکنون بخش عمده‌ای از مطالبات معوق کارگران این کارخانه پرداخت شده و حقوق جاری آن‌ها نیز در حال پرداخت است و در چند ماه گذشته کنسرسیوم مربوطه اقدام به گرفتن مشاور در جهت ظرفیت‌یابی این واحد تولیدی کرده است.

امیری اضافه کرد: با توجه به فرسودگی تجهیزات و خطوط تولید نمی‌توان با شرایط فعلی اقدام به فعال‌سازی این کارخانه کرد و پیشنهاد استاندار این بود که این مجموعه به منطقه ویژه اقتصادی خرم‌آباد تبدیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در ادامه اشاره‌ای نیز به مزایای مناطق ویژه اقتصادی داشت و افزود: مناطق ویژه اقتصادی دارای مزیت‌های بسیار مناسبی بوده و از معافیت‌هایی نیز برخوردار است و ارزش‌افزوده زیادی برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند و اگر کنسرسیوم به این نتیجه برسند که می‌توان این شرکت را به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل کرد این امر محقق خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آخرین وضعیت خودروسازی بروجرد، تصریح کرد: خودروسازی بروجرد قبلاً تحت عنوان زاگرس خودرو محصولات خود را تولید و وارد بازار می‌کرد که به دلایل مختلفی در سال‌های گذشته شاهد تعطیلی این واحد تولیدی بودیم اما با ورود گروه خودروسازی عظیم خودرو و سرمایه‌گذاری در این واحد تولیدی اقدامات خوبی در این عرصه صورت گرفته است.

امیری بیان کرد: عظیم خودرو بیش از 120 میلیارد تومان در این مجموعه سرمایه‎گذاری کرده و بر اساس اعلام سرمایه‌گذار پروژه 18 شهریورماه اولین خودروی این مجموعه به بازار عرضه خواهد شد و شاهد افتتاح این واحد تولیدی بزرگ خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور ویژه رئیسی برای احیای واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها

رئیس جمهور برای احیا و واگذاری واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها دستور ویژه صادر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید ابراهیم رئیسی در بازدید از نمایشگاه احیای واحد‌های راکد استان سمنان، اظهار داشت: باید کارگروهی ویژه برای واگذاری واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها ایجاد شود.

وی افزود: این کارگروه متشکل از بانک مرکزی، بانک‌های عامل و وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و نمایندگان ستاد احیای واحد‌های راکد استان نیز آن در آن حضور خواهد داشت.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی
  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • احیای ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم استان سمنان
  • دستور ویژه رئیسی برای احیای واحد‌های تولیدی در تملک بانک‌ها
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • ۷۲ درصد مصوبات سفر رئیس جمهوری به لرستان اجرا شده‌اند
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان