Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@09:17:59 GMT

تهران، قهرمان مسابقات رزمی کیک جیتسو کشور شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۲۱۴۲

تهران، قهرمان مسابقات رزمی کیک جیتسو کشور شد

به گزارش ایرنا در این مسابقات که به مدت 2 روز به میزبانی هیات ورزش های رزمی استان یزد برگزار شد 600 ورزشکار از 20 استان در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان حضور داشتند .
سرپرست هیات ورزش های رزمی استان یزد گفت: نفرات برتر این مسابقات با دعوت به اردوی تیم ملی برای مسابقات بین الملی کیک جیتسو که دی ماه 1397 به میزبانی یزد برگزار می شود آماده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا نارگانی در حاشیه برگزاری مسابقات به ایرنا افزود: این رقابت با همکاری بخش های مختلف و حضور ورزشکاران بنحو مناسب برگزار شد که نقش مهمی در توسعه رشته های رزمی استان دارد.
سه هزار ورزشکار رزمی کار در 2 بخش مردان و بانوان در یزد فعالیت دارند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اردوی تیم ملی دی ماه مردان یزد مسابقات رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۲۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که از بین ۱۱ کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند تاکنون سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات به تایید رسیده است.

افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری ۶ کاندیدایی هستند که سوابق مدیریتی آن‌ها توسط وزارت ورزش به تایید رسیده و برای شرکت در مجمع انتخابات منتظر تایید نهایی از سوی نهاد‌های ذی صلاح وزارت ورزش هستند.

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در حالی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود که انتخابات این فدراسیون در ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که به تعویق افتاد.

مجید زارعیان در حال حاضر سرپرستی این فدراسیون را تا زمان برگزاری انتخابات برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری