Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@09:24:19 GMT

هروس آوانسیان: مشکل من و شاهین طبع بسیار کوچک است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۲۴۲۶

به گزارش وانانیوز، 

مسئول برگزاری مسابقات بسکتبال بازی‌های آسیایی گفت: این دوره از بازی‌ها بدون کمترین مشکلی انجام شد و تنها 4 بازی باقی مانده است که داورانش را هم مشخص کردیم ولی فعلا اعلام نمی‌کنیم.

هروس آوانسیان ادامه داد: مناسب ترین داوران را برای بازی های حساس رده بندی و فینال زنان و مردان انتخاب کردیم چون جنگ مدال است و حساسیت بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از هر بازی تمام فیلم‌ها بررسی و داوران نمرات فنی از ناظرین دریافت می‌کنند که در انتخاب برای سوت های بعدی تاثیرگذار است. 

وی در خصوص اختلافاتی که در جریان لیگ بسکتبال ایران بین او و سرمربی تیم ملی وجود داشت گفت: هیچ مشکل بزرگی بین من و مهران شاهین طبع وجود ندارد و چند روز حتی قبل کنار هم ناهار خوردیم. قطعا من به عنوان یک ایرانی آرزوی مدال طلا برای کشورم داارم و این نگرانی را که ممکن است من به دلیل اختلافات کوچک با شاهین طبع علیه تیم کشورم کارشکنی کنم درک نمی کنم.

هروس آوانسیان در پایان در خصوص خطاهای ریز و هدف دار بازیکنان مقابل ایران بر روی حامد حدادی گفت: او و سایر بازیکنان در مقابل قانون از نظر داور فرقی ندارند. نذکر داده‌ایم که حواسشان به همه چیز باشد و قانون را در مورد همه یکسان اجرا کنند. شک نکنید وحدت رویه وجود دارد و سوت ها برای دو طرف یکسان است.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال

ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت، در جریان بازی با ذوب‌آهن اصفهان مصدوم شد.

به گزارش ایسنا، جردن استیونس ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت تهران، در جریان بازی سوم سری نیمه‌نهایی لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۷۴ - ۶۸ طبیعت همراه شد، دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان سالن را ترک کرد.

استیونس که به ادعای کارشناسان بسکتبال ایران، در این فصل بهترین بازیکن خارجی لیگ به شمار می‌رود، در دیدار سوم مقابل ذوب‌آهن نیز دقایقی را روی نیمکت نشست،‌ اما در کوارتر چهارم با تصمیم شاهین‌طبع وارد زمین شد و بار دیگر در پیروزی تیم طبیعت نقش مهمی را ایفا کرد.

او در دیدار امروز (یک‌شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقابل ذوب‌آهن، با کسب ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. او همچنین ۲ ریباند و ۳ پاس گل را هم به ثبت رساند.

البته طبق اطلاعات کسب شده مصدومیت این ستاره آمریکایی خیلی جدی نیست و به احتمال زیاد، در بازی روز سه‌شنبه این دو تیم که بازی چهارم آن‌ها در سری نیمه‌نهایی است، برای طبیعت به میدان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • بسکتبال NBA | از این گرگ‌ها باید ترسید
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات