Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@14:15:11 GMT

آخرین تغییرات طرح تعطیلات زمستانی مدارس

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۲۵۴۵

آخرین تغییرات طرح تعطیلات زمستانی مدارس

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،   سید محمد بطحایی  درباره آخرین تغییرات طرح تعطیلات زمستانی مدارس، گفت: هنوز در رابطه با اینکه کدام نهاد باید با تعطیلات موافقت کند به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم زیرا باید مشخص شود آیا این موضوع نیاز به تصمیم مجلس دارد؟

 

براساس برخی اسناد حقوقی و مصوباتی که پیش از این مجلس داشته این اختیار را به شورای عالی آموزش و پرورش داده است اما برخی بررسی‌های دیگر نشان می‌دهد تعطیلی زمستانی کماکان باید به تصویب مجلس برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ما مکاتبه‌ای با معاونت حقوقی رئیس جمهور کردیم احتمالا باید از مجلس نیز استعلامی در این خصوص گرفته شود که براساس آن تصمیمگیری صورت گیرد.

 

تعطیلات زمستانی مدارس 5 روز است

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه درباره تعداد روزهای تعطیلی زمستانی به نتیجه رسیده‌ایم، خاطرنشان کرد: تعطیلات زمستانی 5 روز است یعنی 5 روز تعطیلات میان ترم درنظر داریم اما اینکه این تعطیلی به اجازه چه نهادی نیاز دارد محل تردید است.

 

برترین ها

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: طرح تعطیلی زمستانی گوناگون وزیر آموزش و پرورش مدارس جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان مازندران گفت: طی تعطیلات نیمه اول اردیبهشت سال‌جاری بیش از ۸۴۹ هزار تردد در سطح جاده‌های این استان به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسن جهانیان، امروز_دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه ترددشماری منصوب در محورهای مازندران طی ایام تعطیلات اواسط اردیبهشت سال‌جاری تا شهادت امام جعفر صادق (ع) نشان می‌دهد در این محورها بیش از ۸۴۹ هزار تردد انجام شده است، اظهار کرد: این تعداد تردد نسبت به مشابه هفته گذشته در حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این میان تردد در محور سوادکوه به بیش از ۱۶۵ هزار تردد، در محور هراز بیش از ۱۶۳ هزار تردد و در محور کندوان بیش از ۱۵۱ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌های استان مازندران با اشاره به اینکه طی بازه زمانی مذکور محورهای کریدور بزرگراهی ساری تا محمودآباد پر ترددترین محورهای مازندران بوده‌اند، خاطرنشان کرد: پرترددترین ساعات روز نیز معمولاً بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ روز جمعه دوازدهم اردیبهشت بوده که در ساعت مذکور بیش از ۱۴۶ هزار تردد از وسایل نقلیه به ثبت رسیده است.

کد خبر 751151

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر
  • نامزد انتخابات مجلس : چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟