Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-26@13:03:07 GMT

طرح نوشت؛ نوستالژی برای پوگبا و رونالدو

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۲۶۴۹

طرح نوشت؛ نوستالژی برای پوگبا و رونالدو

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - رونالدو و پوگبا مقابل تیم های اسبق خود قرار می گیرند.

به گزارش وبسایت نود، با مشخص شدن قرعه کشی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس و منچستریونایتد در این مرحله باید به مصاف هم بروند که به این ترتیب این به معنای بازگشت پوگبا به تورین و رونالدو به منچستر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی منچستریونایتد یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو طنز و کاریکاتور پل پوگبا طرح نوشت جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، عصر امروز در ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا به مصاف تیم رده چهاردهمی اورال قرار گرفت.

یاران محبی که در هفته گذشته لیگ برتر روسیه شکست غیر منتظره و سنگین 5 بر یک مقابل اسپارتاک مسکو داشتند، در دیدار امروز برابر اورال توانستند جبران مافات کنند و به برتری ارزشمندی برسند.

تیم فوتبال روستوف که هشت روز قبل در مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ به پیروزی سه بر یک مقابل اورال رسیده بود، در دیدار امروز هم توانست همین تیم را با گلزنی رونالدو در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب کند.

یاران محبی با کسب پیروزی مقابل اورال 37 امتیازی شدند و مجددا به رده هشتم جدول لیگ برتر روسیه صعود کردند و همچنین به دلیل فاصله 11 امتیازی با منطقه سقوط، خیال خود را برای بقا در این رقابت‌ها در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل راحت کردند.

محمد محبی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر روسیه مقابل اسپارتاک مسکو فرصت بازی به دست نیاورده و از روی نیمکت یک کارت زرد گرفته بود، در مسابقه با اورال به علت محرومیت حضور نداشت.

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟