Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@06:12:23 GMT

کریمی: با بدشناسی نتوانستم در روز تولدم گل بزنم

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۲۹۲۲

هافبک چپ سپیدرود می گوید شرایط این تیم نسبت به قبل بسیار بهتر شده است.

یعقوب کریمی در این باره به "ورزش سه" گفت: شرایط تیم بهتر شده است. بعد از تعطیلی امیدوارم به هماهنگی کامل برسیم و بتوانیم نتایج ضعیف اول فصل را جبران کنیم.

 

او در مورد نیمکت نشینی اش در ابتدای بازی با صنعت نفت آبادان هم گفت: نظر علی آقا است و من با صلاحدیدی ایشان از دقیقه 65 به زمین آمدم و  تلاش کردم ولی با بدشناسی نتوانستیم برنده بازی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هافبک سپیدرود در مورد ضربه زیبایی که در اوایل حضورش در زمین زد هم گفت: این هم از شانس بد من بود چون دوست داشتم در روز تولدم گل بزنم و به همسرم تقدیم کنم اما نشد. اگر دروازه بان صنعت نفت کمی قدش کوتاه تر بود توپ مستقیم وارد دروازه شده بد.


او در مورد درخشش در بازی با صنعت نفت و حضور در ترکیب اصلی سپیدرود در بازی های بعدی هم گفت:  من همه تلاشم را می کنم بتوانم مثمر ثمر باشم و بتوانم نظر علی آقا را جلب کنم. شک ندارم با حضور آقای کریمی به روزهای اوج برمی گردم و به تیم ملی دعوت می شوم.

 

یعقوب کریمی در مورد بازی هفته بعد تیمش برابر پرسپولیس هم گفت:  استراحت مان در برهه خوبی است و تمام تلاشم را می کنم در این چند روز تعطیلی از نظر بدنی به شرایط ایده آل برسم. مطمئن هستم در این فصل ناکامی های من تمام می شود و دوباره به تیمی ملی دعوت می شوم.


او در مورد شانس بقای سپیدرود در لیگ برتر هم گفت: صد در صد می ماند. تماشاگران خوبی داریم و من پیرمرد 80 ساله دیده ام ما را تشویق می کند. تنها تیمی هستیم حتی وقتی خوب نتیجه نمی گیریم هواداران ما را تشویق می کنند و مطمئن هستم سهمیه رشت را در لیگ برتر حفظ می کنیم.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت فصل را با فهد طالب به عنوان دروازه بان اصلی آغاز کرد. گلر 29 ساله ای که 14 بار برای تیم ملی عراق درون دروازه ایستاده بود و به نظر می رسید مهره ای مطمئن برای حفاظت از دروازه آبادانی هاست. اما در ادامه فصل او در چند نوبت با پیام پارسا که از جوانان بومی تیم محسوب می شود، جابجا شد و عاقبت به طرز غیرمنتظره ای در نیم فصل از آبادان رفت.

با جدایی فهد طالب، به شکل عجیبی هیچ دروازه بان دیگری جذب نشد تا صنعت نفت در دور برگشت عملاً به جز پیام پارسا هیچ گزینه دیگری در اختیار نداشته باشد. پارسا که فقط 21 سال سن دارد و متولد آبادان است، در این فصل نشان داده که می تواند آینده روشن تری داشته باشد. 

او در بازی هایی مثل سپاهان کم اشتباه و مطمئن ظاهر شد تا نقشی پررنگ در پیروزی تیمش داشته باشد اما در برخی دیدارها نظیر بازی هفته گذشته مقابل هوادار، نمایش قابل تحسینی نداشت و می توانست روی گل هایی که دریافت کرد، عکس العمل بهتری داشته باشد.



با این حال در مصاف با مس رفسنجان، طالب ریکانی برای افزایش روحیه او، در آغاز بازی بازوبند کاپیتانی را به پیام پارسا سپرد تا به این شکل از او حمایت کرده باشد. نکته جالب اینکه پارسا با بازوبند کاپیتانی موفق شد برای دومین بار در لیگ برتر کلین شیت کند. او در دور رفت مقابل همین تیم مس رفسنجان هم دروازه اش را بسته نگه داشته بود.

صنعت نفت در 26 هفته لیگ فقط 3 بار موفق به ثبت کلین شیت شده که سهم پیام پارسا 2 و فهد طالب یک کلین شیت مقابل شمس آذر بوده است.

دیگر خبرها

  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای