Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی طی آئین اختتامیه که امشب در تالار گلشن بجنورد برگزار شد، معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ آرای هیئت داوران سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی متشکل از دکتر سعید اسدی، فرهاد قائمیان و فریبا متخصص به شرح ذیل اعلام شد: 

 

اقلام گرافیکی

تقدیر: با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال از طراح اقلام گرافیکی نمایش "سال گذشته در حرم" آقای محمد علی بشنام  از استان فارس تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موسیقی

تقدیر: با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال از آهنگساز نمایش "جاده‌ی کناره"  آقای مهدی حسنی از استان خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.


برگزیده:  گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره،  دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال آقای محمد رضا عرفانی آهنگساز نمایش "ماه بر ترک اسب پیر" از استان اردبیل را به عنوان برگزیده اعلام کرد.

 

طراحی صحنه

تقدیر: با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی جمعا به مبلغ  پانزده میلیون ریال از طراح صحنه نمایش "جاده‌ی کناره" آقایان مهدی حسن زاده و سید محسن هاشمی از استان خراسان رضوی تقدیر به عمل  آمد.


برگزیده:  گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ بیست و پنج میلیون ریال آقای مسعود احمدی طراح صحنه نمایش سال گذشته در حرم از استان فارس را به عنوان برگزیده اعلام کرد.

 

بازیگری

گروه داوران برای تشویق از دو بازیگر خردسال حاضر در نمایش های جشنواره با اهدای لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال تقدیر به عمل آورد 

از آقای ابوالفضل آرمیون بازیگر نمایش سنگ بست
و  خانم مینا خیری با زیگر نمایش سال گذشته در حرم

 

بازیگر مرد

تقدیر ها بدون الویت
با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال از بازیگر نمایش سنگ بست  آقای مهدی صدیقی از استان سیستان و بلوچستان تقدیر به عمل  آمد.


با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال از بازیگر نمایش گاهی دوزخ، گاهی بهشت آقای عطا منتظری از استان قم  تقدیر شد.


با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال از بازیگر نمایش پلاک هشت آقای حامد عالمی پور از استان خراسان شمالی تقدیر شد.


برگزیده:  گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال آقای علی فرحناک  بازیگر نمایش گاهی دوزخ، گاهی بهشت از استان قم را به عنوان برگزیده اعلام کرد.

 

بازیگر زن

تقدیر ها بدون اولویت
با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال از بازیگر نمایش گاهی دوزخ، گاهی بهشت خانم فاطیما رمضانی مقدم  از استان قم تقدیر به عمل آمد.


با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال از بازیگر نمایش جاده کناره خانم روشنک سه قلعه‌گی تقدیر شد.


با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال از بازیگر نمایش گاهی دوزخ، گاهی بهشت خانم  فرزانه خان محمدی از استان قم تقدیر به عمل آمد.


برگزیده:  گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال خانم شیما پورسهم الدین بازیگر نمایش سال گذشته در حرم از استان فارس را به عنوان برگزیده اعلام کرد.

 

نمایشنامه نویسی

تقدیر ها بدون اولویت
با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال از نویسنده نمایشنامه آلا آقای محمدرضا شاه مردی تقدیر به عمل آمد.


با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال از نویسنده نمایشنامه سنگ بست آقای محمد مهدی خاتمی  تقدیر شد.


با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال از نویسنده نمایشنامه سال گذشته در حرم آقای مسعود احمدی تقدیر به عمل می آمد.
این بخش برگزیده نداشت.

 

کارگردانی:

تقدیر ها بدون اولویت
با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال از کارگردان نمایش گاهی دوزخ ، گاهی بهشت آقای مرتضی جلالی از استان قم تقدیر شد.


با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال از کارگردان نمایش سنگ بست آقای رضا خداد بیگی از استان سیستان و بلوچستان تقدیر شد.


برگزیده:  گروه داوران با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار جایزه نقدی به مبلغ چهل میلیون ریال آقای مسعود احمدی کارگردان نمایش سال گذشته در حرم از استان فارس را به عنوان برگزیده اعلام کرد.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس استان همدان غدیر خم غدیر عید غدیر حسن روحانی دولت سوال از رییس جمهور هفته دولت اردبیل خطبه نماز جمعه نمازجمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت

برگزیدگان بخش‌های کاریکاتور، شعر طنز، داستان کوتاه طنز، نثر طنز و طنز چندرسانه‌ای هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنزپهلو» معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نفرات اول تا سوم برگزیدگان پنج بخش اصلی جشنواره «طنزپهلو» اعلام و تقدیر شدند.

اسامی برگزیدگان هشتمین دوره جشنواره «طنزپهلو» به شرح زیر است:

در بخش داستان طنز: 

ایمان ابیلی جایزه نفر چهارم، تقدیرنامه و جایزه دو میلیون تومانی را به خود اختصاص داد.

جایزه نفر سوم این بخش که تقدیرنامه،تندیس جشنواره و ۵ میلیون تومان بود به وحید حاج سعیدی از استان گلستان رسید.

نفر دوم مریم ابراهیمی از قم بود که جایزه ۷ میلیون تومانی این بخش را دریافت کرد و جایزه اصلی این بخش که تقدیرنامه، تندیس و جایزه ۱۰ میلیون تومانی بود به سعید قلی‌زاده از آذربایجان شرقی رسید. 

در بخش شعر طنز: 

علی سلیمیان از اصفهان در رتبه چهارم قرار گرفت. علی‌اکبر مدرس‌زاده از استان البرز در رتبه سوم، سعید زینلی‌زاده از کرمان در رتبه دوم و محمدحسن صادقی از تهران در رتبه اول قرار گرفت.

در بخش نثر طنز: 

افشین محمدی از کرمانشاه در رتبه چهارم، محمد زندی از تهران در رتبه سوم، محمدرضا زروندی از قم در رتبه دوم، عباس احمدی از قم در رتبه نخست قرار گرفتند.

در بخش کاریکاتور و کارتون: 

محمدعلی رجبی از اصفهان در رتبه چهارم، سالار عشرت‌خواه از آذربایجان شرقی در رتبه سوم، حسن امیدی از تهران در رتبه دوم، هیبت احمدی در رتبه اول قرار گرفتند.

در بخش طنز چندرسانه‌ای: 

سیدمحمد جواد کیش‌بافان از خراسان رضوی در رتبه چهارم، محمدمهدی رضایی از خراسان رضوی در رتبه سوم، مصطفی صاحبی از تهران در رتبه دوم و سیدحمید علیزاده از خراسان رضوی در رتبه قرار گرفتند.

در پایان مراسم رسول نجفیان و ناصر وحدتی (خواننده محلی) چند قطعه موسیقی اجرا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند