Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@14:00:36 GMT

طارمی فرمانده نبرد دزدان دریایی در دوحه

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۳۴۸۲

طارمی فرمانده نبرد دزدان دریایی در دوحه

به گزارش "ورزش سه"، در دومین مسابقه هفته چهارم لیگ ستارگان قطر تیم الاهلی که محمدرضا خانزاده را بعد از دو بازی غیبت و امید ابراهیمی را همانند سه دیدار اخیرش در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۵۰ امشب میزبان الغرافه‌ای بود که از مهدی طارمی برای چهارمین مسابقه متوالی در خط حمله خود بهره می‌برد.

 

وسلی اسنایدر، کاپیتان و ستاره هلندی الغرافه در دقیقه ۱۲ پنالتی به دست آمده برای این تیم را تبدیل به گل کرد تا یاران مهدی طارمی در نیمه اول به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مهدی طارمی که در سه هفته گذشته یک گل به ثمر رساند، یک پاس گل داده و یک پنالتی گرفته بود، در بازی امشب مقابل الاهلی نیز خوش درخشید و در شرایطی که پشت محوطه جریمه و در بین سه مدافع حریف صاحب توپ شده بود، با شوت زمینی فنی دروازه الاهلی را در دقیقه ۵۸ باز کرد.

طارمی که با خلق موقعیت‌های زیاد و فرارهای سریع به قلب خط دفاعی الاهلی بارها دروازه این تیم را تهدید کرده بود، در دقیقه ۶۳ نفوذ سریعی از سمت چپ زمین انجام داد که ادامه حرکت او در نهایت گل سوم را برای تیمش رقم زد و جاسم محمد، مدافع الاهلی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و ۶ دقیقه بعد هم ولادیمیر ویس، بهترین گلزن الغرافه در این فصل، چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند تا مهدی طارمی به همراه الغرافه در جدال با الاهلی‌ای که دو ملی پوش ایرانی در ترکیب خود داشت، به پیروزی ۴ بر صفر برسند.

 

 

 

الغرافه با این پیروزی ۷ امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کرد و یاران ابراهیمی و خانزاده با ۳ امتیاز همچنان در جایگاه دهم ماندند.

 

مهدی طارمی تا دقیقه ۸۹ در ترکیب الغرافه حضور داشت و امید ابراهیمی هم ۸۳ دقیقه برای الاهلی بازی کرد ولی محمدرضا خانزاده که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود، باز هم به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا نتوانست تا پایان در زمین بماند و از ابتدای نیمه دوم جای خود را به عبدالرحمن مصطفی داد.

 

 

خانزاده در ثانیه‌های ابتدایی بازی امشب الاهلی و الغرافه، به یزن حسین، دروازه‌بان خودی پاس داد که شوت بد او موقعیت گلزنی برای طارمی فراهم کرد ولی ضربه این ملی پوش ایرانی برگشت داده شد و در حالی که طارمی قصد داشت از ریباند بهره ببرد، خانزاده تکل به موقعی زد ولی همین مانع گل شدن و ضربه‌ای که طارمی به مچ پای او زد، مصدومیت مدافع ایرانی را به همراه داشت و این بازیکن مجبور شد تا پایان نیمه اول با درد به کارش ادامه دهد و پس از آن تعویض شود.

 

الاهلی از دقیقه ۷۵ با اخراج عبدالله مشعل که خطای شدید روی اسنایدر مرتکب شده بود، در ۱۵ دقیقه پایانی با یک بازیکن کمتر بازی کرد و الغرافه قطر هم با درخشش مهدی طارمی و همچنین اسنایدر و ولادیمیر ویس که هر کدام یک گل به ثمر رساندند، توانست دومین پیروزی فصل را جشن بگیرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم

در چارچوب هفته بیستم لیگ امارات، تیم شباب الاهلی که سعید عزت اللهی را در اختیار دارد با نتیجه چهار بر یک یاران مهدی قائدی در تیم الاتحاد کلبا را شکست داد.

اتحاد کلبا ابتدا در دقیقه ۵ با پاس گل مهدی قائدی به گل رسید ولی شباب الاهلی در ادامه توانست با چهار گل، میهمانش را در هم کوبد. گل دوم شباب الاهلی با شوت سعید عزت اللهی در دقیقه ۵+۴۵ به ثمر رسید.

شباب الاهلی با این برد ۴۰ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. اتحاد کلبا با ۲۰ امتیاز همچنان در جایگاه نهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • گل اول الاتحاد کلبا به شباب الاهلی روی پاس گل مهدی قائدی / فیلم
  • ببینید | مهدی بی‌توجه به جنجال مهریه میلیاردی؛ هنرنمایی جدید قائدی مقابل شباب الاهلی
  • نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!