Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@11:28:00 GMT

میلان 2-1 آ اس رم: پیروزی روسونری در 90+5

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۳۵۵۳

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گنارو گتوزو که هفته قبل مقابل ناپولی برتری 2-0 را با شکست 3-2 عوض کردند، در دیدار امشب توانستند در آخرین ثانیه های بازی به یک پیروزی باارزش برسند. 

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه رم ایجاد کنند. پس از آن نوبت بازیکنان میهمان بود که توپ و میدان را در اختیار بگیرند اما آنها نیز توفیق چندانی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 18، میلانی ها اولین موقعیت جدی شان را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما ضربه گونسالو ایگواین را دروازه بان رم مهار کرد.

برتری میلان ادامه داشت و بازیکنان این تیم در بیشتر لحظات بازی، توپ را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت چندان موفق نبودند تا اینکه سرانجام در دقیقه 40 توانستند به گل برسند. حرکت خوب ریکاردو رودریگز از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه رم، با ضربه تمام کننده فرانک کسیه همراه شد و میلان پیش افتاد.

در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این میلانی ها بودند که تیم برتر میدان بودند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.
 

در نیمه دوم هم میلان شروع بهتری داشت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 52، ایگواین برای بار دوم دروازه رم را باز کند اما حضور به موقع کولاروف، دروازه این تیم را نجات داد.

یک دقیقه بعد، روی یک ضدحمله، الشعراوی صاحب یک موقعیت خوب شد اما حضور به موقع دوناروما، دروازه میلان را نجات داد.

حملات رم ادامه پیدا کرد و این تیم صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دیگر شد تا اینکه سرانجام در دقیقه 59 به گل رسیدند. روی یک ارسال به محوطه جریمه میلان، توپ در یک رفت و برگشت به فدریکو فاسیو رسید و او هم با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه روسونری فرستاد.

میلانی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و در دقیقه 64، ایگواین توانست دروازه رم را باز کند اما داور بعد از استفاده از VAR،  به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 77، این بار رمی ها بودند که توسط انزونزی به گل رسیدند اما باز هم ویدئوچک، این گل را مردود اعلام کرد.

در دقایق پایانی این میلانی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و بیشتر بر بازی مسلط بودند تا اینکه سرانجام در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل رسیدند. روی پاس در عمق عالی از ایگواین، پاتریک کوترونه با اولسن تک به تک شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه رم فرستاد تا میلان به سه امتیاز حساس این دیدار خانگی برسد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان دو نیمه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و مس موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۷۳ - عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی (۱۰۷ - محمد اکبری) و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

در وقت‌های اضافه موقعیت‌های دو تیم به خصوص مس رفسنجان حاصلی به همراه نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. همچنین با این پیروزی، روند شکست ناپذیری محرم نویدکیا همراه با تیم مس حفظ شد.

کد خبر 6088703

دیگر خبرها

  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس