Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی امیر جوان قطر تصمیم گرفت تا از یکی از منحصر به فرد ترین هواپیماهای خود که از سال 2015 با آن پرواز می کند، خلاص شود. هواپیمای طلایی خانواده پادشاهی در حراج فروخته خواهد شد. علت این تصمیم هم بسیار ساده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صاحبان آن از مدل لوکس این هواپیما خسته شده اند و تصمیم به تعویض آن دارند.

امیر قطر یکی از تاثیر گذار ترین و ثروتمندترین روسای جهان است و مجموعه هواپیماهای او نمونه های خاص و لوکسی از هواپیماهای موجود است. خانواده سلطنتی اغلب به خارج از کشور سفر می کنند و در برخی از سفرها تقریبا 1000 نفر همراه دارند. بنابراین علاوه بر مسافران شخصی که همراه امیر قطر هستند، بار و وسایل شخصی و حتی لیموزین مورد علاقه امیر قطر نیز در سفرها، او را همراهی می کنند.

ناوگان هوایی امیر قطر شامل 14 هواپیمای لوکس مسافربری است که اکثر آنها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند وبالای 100 میلیون دلار می ارزند. بویینگ 747-8 هواپیمایی کم ظرفیت تجاری است که 460 مسافر را در خود جای می دهد. تجهیزات vip منحصر به فرد این هواپیما تنها در دو مدل موجود است که از مجموعه هواپیمای های امیر قطر محسوب می شود و در حال حاضر یکی از آنها در حراج به فروش خواهد رسید. تجهیزات اضافی در این هواپیما 370 میلیون دلار به قیمت آن اضافه کرده است.

سالن ویژه هواپیما می تواند 76 مهمان افتخاری با اعضا و خانواده هایشان و 18 خدمه را جای دهد. همچنین این هواپیما دارای دو اتاق مجلل راحتی، یک اتاق مطالعه، اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و حتی سینما است. همچنین یک دفتر پزشکی با اتاق عمل و 10 توالت و حمام از دیگر امکانات هواپیمای لوکس امیر قطر است.

این هواپیما برای خانواده پادشاهی قطری بیش از 400 ساعت در آسمان پرواز نکرده است و اکنون برای آنها خسته کننده شده است. مبلمان این هواپیما از چوب با ارزش و انحصاری درست شده و سبک چیدمان باعث لوکس تر شدن آن شده است. هواپیمای امیر قطر 640 میلیون دلار ارزش دارد که هر کسی توانایی خرید آن را ندارد بنابراین فروشش دشوار خواهد بود.

انتهای پیام/

هواپیمای لوکس طلایی امیر قطر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فروند جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیب و ایرادهای خودرو‌ لوکس جنسیس

در سال‌های اخیر، بخش خودرو‌های لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برند‌های جدیدتر که در رتبه‌های بالاتری قرار گرفته‌اند، برند‌های موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرز‌های لوکس بودن را جابجا کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، خودرو‌های لوکس، چه یک سدان یا یک SUV، گران‌تر از اکثر خودرو‌های جدید هستند و همین امر باعث می‌شود تا میزان اطمینانی که این خودرو‌ها ارائه می‌کنند، موضوعی حیاتی در هنگام خرید در نظر گرفته شود. خوشبختانه، بسیاری از برند‌های خودرو‌های لوکس، شهرت خوبی برای ساخت خودرو‌های قابل اعتماد دارند؛ اما برخی از آن‌ها نسبت به سایرین، ضعیف‌تر عمل می‌کنند.

عیب و ایراد‌های خودروی مشهور آلمانی

در اینجا قصد داریم تا نگاهی دقیق‌تر به برند‌های خودرو‌های لوکس و نحوه رتبه‌بندی آن‌ها در برابر یکدیگر از نظر قابلیت اعتماد و اطمینان بیندازیم.

خودروساز لوکس هیوندای، یعنی جنسیس، اولین مدل خود را در سال ۲۰۰۳ معرفی کرد. جنسیس در حال حاضر هشت مدل، شامل چهار SUV و چهار سدان (یک مدل برقی برای هر بخش) ارائه می‌کند.

در میان سدان‌های جنسیس، مدل G ۸۰ قرار دارد که با امتیاز کلی قابلیت اطمینان ۸۵/۱۰۰ در صدر قرار دارد. مدل کوچکتر G ۷۰ نیز امتیاز ۸۴/۱۰۰ را کسب کرده است. قیمت G ۸۰ مدل ۲۰۲۴ از ۵۴۴۰۰ دلار (معادل ۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان) شروع می‌شود.

شاسی بلند جمع و جور GV ۶۰ که یکی از دو شاسی بلند الکتریکی این برند در حال حاضر محسوب می‌شود، با امتیاز کلی ۷۱ از ۱۰۰، از مدل GV ۷۰ کمی بزرگتر که امتیاز ۸۴ از ۱۰۰ را گرفته، فاصله دارد. قیمت GV ۶۰ الکتریکی از ۵۲ هزار دلار (معادل ۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان) شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵ نکته رازآمیز درباره خطرناک‌ترین هواپیمای بدون سرنشین جهان که نیروی هوایی آمریکا از آن استفاده کند
  • کشف آثار باستانی در اتاق زیر شیروانی
  • بزرگ‌ترین هواپیمای جهان ساخته می‌شود + جزئیات
  • عیب و ایرادهای خودرو‌ لوکس جنسیس
  • خبر خوش فرمانده پایگاه شهید لشگری مهرآباد از بازآماد انواع هواپیمای شکاری
  • حضور غافلگیرکننده هواپیمای مافوق صوت در رودخانه (فیلم)
  • تصاویری از بازداشت امیر شقاقی و خانواده‌اش در ترکیه | نفر اول سایت‌های شرط بندی در دام +فیلم
  • (تصاویر) هدست ۲۰۰میلیون تومانی به بازار آمد
  • نحوه ساخت هواپیما‌ی آتش‌ نشانی ایرباس A400 m (فیلم)
  • ببینید/ منشه امیر: اسرائیل خسته و فرسوده شده است