Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@12:52:46 GMT

راننده شیطان صفت دختر جوان را به خلوت بیابان کشاند !

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۴۰۰۳

راننده شیطان صفت دختر جوان را به خلوت بیابان کشاند !

ساعت24 -صبح زود در حال رفتن به سمت محل کارم در غرب تهران بودم به همین دلیل سوار بر پرایدی شدم که فقط مرد جوان (راننده) سرنشین آن بود، لحظاتی از سوار شدن من نمی‌گذشت که...

حدود دو هفته قبل، دختر جوانی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد توسط راننده یک پراید مورد اذیت و آزار قرار گرفته است.

این دختر در اظهاراتش به قاضی سهرابی؛ بازپرس امور جنایی تهران گفت: 

صبح زود در حال رفتن به سمت محل کارم در غرب تهران بودم به همین دلیل سوار پرایدی شدم که فقط مرد جوان (راننده) سرنشین آن بود، لحظاتی از سوار شدن من نمی‌گذشت که راننده مسیرش را تغییر داد و من به وی اعتراض کردم اما او مرا تهدید کرد و در نهایت به مکان خلوتی برده و مورد آزار و اذیت قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 

این مرد شیطان‌صفت پس از تهدید من و گرفتن کارت عابر بانک و رمز کارت، مرا رها کرد و متواری شد اما من توانستم شماره پلاک وی را یادداشت کنم، این مرد جوان همچنین چند میلیون تومان وجه نقد از حساب من برداشت کرد و مقداری وجه نقد داخل کیفم را دزدید.

پس از ثبت این شکایت تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران برای بازداشت متهم دست به کار شده و متوجه شدند خودروی پراید متهم به دلایل دیگری توسط پلیس توقیف شده و در یک پارکینگ قرار دارد.

در نهایت زمانیکه متهم برای ترخیص خودرویش به پارکینگ رفته بود توسط کارآگاهان بازداشت شد.

این متهم پس از انتقال به دادسرای امور جنایی تهران منکر آزار و اذیت دختر جوان بود و مدعی شد که این دختر خودش کارت عابر بانک و رمز کارت را به وی داده است.

متهم این پرونده با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه ادامه تحقیقات دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفته است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آزار جنسی حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • خطر ریزگردهای قم بیخ گوش تهران
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌