Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@08:22:14 GMT

عامل قتل گانگستری در آمل دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۴۰۲۸

عامل قتل گانگستری در آمل دستگیر شد

ساعت24 - فرماندهی انتظامی آمل از دستگیری فردی خبر داد که اواسط هفته گذشته با تیراندازی در یکی از خیابان های شهر آمل سبب مرگ یک نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر شده بود.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آمل گفت: قاتل The Murderer پس از ارتکاب جرم Crime به یکی از روستاهای مناطق ییلاقی فرار Escape کرده و در آن جا مخفی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، به همراه قاتل، ادوات جرم وی شامل سلاح شکاری و خودرو هم توقیف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده است.
پیش از این دادستان عمومی و انقلاب آمل تیراندازی دوشنبه شب هفته گذشته در یکی از خیابان های شهر را تسویه حساب شخصی اعلام کرده بود.
علی طالبی گفته بود که ضارب با سلاح جنگی به پا و کمر فرد کشته شده که 24 سال سن داشت، شلیک کرد و دو تن از دوستان مقتول نیز هنگام تعقیب قاتل با شلیک گلوله وی زخمی شدند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دستگیری قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پس از درخشش هفته‌های اخیر مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک، شایعات زیادی در خصوص حضور این وینگر در لیست جواد نکونام و مذاکره استقلال به گوش رسیده است.

با این حال اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و نکونام تا این لحظه صحبتی درباره جذب مهدی لیموچی نکرده و مذاکره‌ای هم با این بازیکن انجام نشده است. در حال حاضر اولویت سرمربی استقلال تمدید قرار با بازیکنان فعلی است و او لیست خریدی برای فصل بعد آماده نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد