Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افزایش 20 درصدی مبلغ وام مسکن فرهنگیان در سال آینده خبر داد و گفت: بزودی تفاهمی با بانک مهر ایران برای اعطای وام های 20 میلیونی قرض الحسنه به فرهنگیان خواهیم داشت.

به گزارش رکنا، گودرز کریمی فر آخرین جزئیات ارائه تسهیلات به فرهنگیان را تشریح و اظهار کرد: قصد داریم تفاهم نامه ای با بانک قرض الحسنه مهر ایران منعقد کنیم که احتمالا تا یکشنبه امضا و رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سقف وام مهر ایران هم 20 میلیون تومان و قرض الحسنه است که سود ندارد و تفاهم نامه آن در پنج شاخصه امضا می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه وام های مرابحه 15 میلیونی و 40 و 50 میلیونی مسکن نیز بر اساس شاخص ها و اولویت هایی که برای زنان سرپرست خانوار فاقد مسکن، زوج های با 20 تا 30 سال سابقه و زوج های با 10 تا 20 سال سابقه قائل شده بودیم همچنان ادامه دارد گفت: اگرچه 50 میلیون ناچیز است اما کم هم نیست.

کریمی‌فر ادامه داد: امتیاز این وام ها این است که بدون نوبت و سپرده گذاری و با سود و بهره کم و بازپرداخت 10 ساله برای خرید و 12 ساله برای احداث مسکن اعطا می‌شود.

وی از افزایش 20 درصدی مبلغ این وام در سال آینده خبر داد و گفت: تا امروز 1500 میلیارد تومان وام در بین فرهنگیان توزیع شده است. همچنین مجددا وام تکمیلی در نظر گرفتیم که سهمیه بین استان ها توزیع شد و در حال عملیاتی کردن تفاهمی با بانک رسالت نیز هستیم.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خاتمه خاطرنشان کرد: 750 صندوق وام ضروری داریم که یک برنامه و کار بی‌نظیر انجام داده و در حال توزیع وام هستند. این صندوق ها 4400 میلیارد تومان سرمایه دارند و مبلغ وام های اعطایی آنها را به 50 میلیون تومان افزایش دادیم که آن هم با کارمزد یک درصد و یک اقدام رفاهی خوب است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه مسکن مسکن وزارت آموزش و پرورش افزایش فرهنگیان میلیونی عکس جوان حوادث تعرض تجاوز قتل دختر فریب خانواده تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی ۶۴ درصدی مسکن روستایی در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، امیر برومند بیان کرد: از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات خوبی در راستای ساخت و بهسازی مسکن در روستا‌ها و شهر‌های کوچک استان بوشهر صورت گرفته است.

وی افزود: ساخت چهار هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان آغاز شده، که در این راستا ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن و یک‌هزار و ۸۰۰ واحد دیگر به‌صورت گروه ساخت در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: همچنین ساخت ۵۰۰ واحد مسکن ویژه محرومان استان بوشهر نیز آغاز شده و در مراحل مختلف اجرایی قرار دارند.

وی از پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن روستایی در استان خبر داد و اضافه کرد: با اقدامات انجام شده، ب میزان مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان بوشهر به ۶۴ درصد رسیده است.

برومند یادآور شد: سال گذشته در طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی چهار هزار فقره وام کم‌بهره ۲۰۰ میلیون تومانی پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • آسان شدن اعطای وام مسکن پلی به سوی خانه دار شدن متقاضیان
  • بانک مرکزی چگونه می‌تواند به کمک تحقق شعار سال بیاید؟
  • مقاوم‌سازی ۶۴ درصدی مسکن روستایی در استان بوشهر
  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان