Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@14:02:15 GMT

گردنه پُشته سمیرم، جان یک مسافر را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۴۱۸۴

گردنه پُشته سمیرم، جان یک مسافر را گرفت

برخورد زنجیره ای سه دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در گردنه پشته سمیرم به یاسوج، یک کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییس جمعیت هلال احمر سمیرم در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز افزود: این حادثه در کیلومتر 10 جاده سمیرم به یاسوج و نزدیک گردنه پُشته در این محل روی داد و علاوه بر این شش نفر هم مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید نورمحمد موسوی اظهار کرد: بعد از این تصادف زنجیره ای و اعلام به هلال احمر و اورژانس گروه امداد و نجات جاده ای هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.
این مسئول با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان سیدالشهدا(ع) سمیرم منتقل شدند بیان کرد: پنج دستگاه آمبولانس و یک خودرو نجات از پایگاه هلال احمر دولت قرین در این تصادف، به جاده سمیرم-یاسوج و محل این حادثه اعزام شد.
به گفته موسوی، حال یکی از بیماران وخیم اعلام شده است و دختر بچه هشت ساله نیز بعد از احیاء در بیمارستان سمیرم به مرکز استان، اعزام شده است.
رییس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: ترافیک بیشتری را تعطیلات و ایام آخر هفته جاده ها و مسیرهای خروجی و ورودی سمیرم شاهد هستیم که همین احتمال وقوع حوادث را نیز بیشتر می کند.
«غلامرضا طایی» رییس وقت اداره راه و ترابری سمیرم، آبان ماه سال 90 به خبرنگاران گفته بود: گردنه سخت گذر پُشته مشکلات زیادی برای راه و ترابری، مردم و رانندگان ایجاد کرده است که با چهار خطه شدن کمربندی و محور سمیرم به یاسوج در قالب طرح ملی کریدور شمال – جنوب کشور، این گردنه بطور صددرصد حذف می شود.
بر این اساس امروز و با گذشت هفت سال از اعلام خبر حذف این گردنه، همچنان خبری از این موضوع و چهارخطه شدن جاده اصفهان-سمیرم-یاسوج بعنوان یک طرح بزرگ ملی نیست.
هم اکنون 670 کیلومتر از راه های سمیرم آسفالته است که 125 کیلومتر از این مسافت راه روستایی، 110 کیلومتر راه اصلی و 410 کیلومتر نیز راه روستایی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

وی گفت: از هم استانی های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 6093241

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی