Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@02:40:38 GMT

راز عجیبی که یک پرسپولیسی اصیل از بی بی سی و آمد نیوز فاش کرد!+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۴۴۱۱

راز عجیبی که یک پرسپولیسی اصیل از بی بی سی و آمد نیوز فاش کرد!+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، طی هفته های گذشته علیه کانون هواداران پرسپولیس و لیدرهای این تیم هجمه هایی از جانب بی بی سی فارسی، آمدنیوز و ... صورت گرفت که به طرق مختلف سعی در تحریک هواداران به سردادن شعار علیه لیدرهای باشگاه داشتند.

 

* در همین خصوص «عباس اسماعیل بیگی» رئیس کانون هواداران پرسپولیس طی گفتگویی اختصاصی با جام نیوز در مورد هجمه های صورت گرفته علیه وی و اهداف شوم این رسانه ها، مطالبی را با خبرنگار ما در میان گذاشت که در ادامه از نظر شما می گذرد؛ 

 

عباس اسماعیل بیگی توضیح داد: به عقیده بنده رسانه های معاندی چون بی بی سی و آمدنیوز و کانال های وابسته به این ها در اصل رسانه نیستند این ها جیره مواجب بگیرهای تفکری هستند که هدف اصلی شان تخریب یک جامعه است این رسانه ها همانند دروغ پردازان زمان معاویه قصد دارند با فضاسازی و شایعه پراکنی به دنبال اهداف شوم خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بنده برای خودم متاسفم و از این موضوع احساس حقارت می کنم که بعد از 27 سالی که در فوتبال خاک خورده ام حالا چقدر کوچک و حقیر شده ام که توسط این رسانه ها مثلآمدنیوز یا بی بی سی تخریب می شوم. رسانه هایی که خبرنگارشان اختیارش دست خودش نیست اختیار لباس پوشیدنش دست خودش نیست و همه چیز به صورت دیکته شده برای این خبرنگاران هست با این حال می آیند و در مورد بنده و لیدرها و هواداران فوتبال اظهار نظر می کنند و واقعا شما می توانید از دیدن این خبر متوجه شوید که این رسانه آیا شرف یا وجدان دارد یا نه؟

 

وی تاکید کرد: این رسانه ها با دروغ پردازی و شایعه پراکنی و تحریک افکار عمومی آن هم با اطلاعات خیلی ضعیف و با اخباری دیکته شده که چیزی را جز رسیدن به هدفشان دنبال نمی کنند وظیفه ای که برایشان محول شده را اجرا می کنند.  وقتی اخبار ورزشی ما در جایگاه اخبار سیاسی این رسانه ها قرار می گیرد به خوبی  نشان می دهد که آن ها هدف کثیفی جز تفرقه اندازی و اختلاف قومیتی بین کشورها به اسم اطلاع رسانی ندارند. این را بدانید که این رسانه ها قطعا به نتیجه نخواهند رسید چون اگر بنا بود به نتیجه برسند در این چهل سالی که از انقلاب می گذرد به نتیجه می رسیدند 

 

 سرلیدر پرسپولیس در پایان درباره هجمه آمدنیوز و بی بی سی به ایشان نیز خاطر نشان کرد: هر کدام از مردم ما در دنیا صاحب رسانه شده است هر کسی با یک صفحه اینستاگرامی که در اختیار دارد این اپلیکیشن های روی موبایل نصب شده یک پنجره ای باز شده به دنیا و غالبا حرفهایشان را می زنند شما می بینید که خیلی از این کاربران این رسانه ها بعضا می آیند صحبت هایی می کنند که این ها این صحبت ها را حذف می کنند جالب اینجا است از زمانی که این هجمه ها از سوی آمد نیوز و بی بی سی و کانال های این ها علیه خود من شروع شد حدود 23 هزار فالوور به صفحه شخصی بنده اضافه شد. به گونه ای که من هفته قبل 338 هزار فالوور داشتم امروز 361 هزار فالوور دارم و اگر می خواستم میلیون ها هزینه تبلیغات بدهم چه در سطح شهر چه در رسانه ها، چه در فضای عمومی جامعه که بتوانم فالوور بگیرم انقدر تاثیر نداشت که تخریب این رسانه ها علیه بنده برایم فایده داشت که این نشان دهنده این موضوع هست که مردم به سمت تایید بنده آمدند نه این رسانه ها!

 

دانلود

110

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ورزشی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه صهیونیستی: حماس در تحقق اهداف سیاسی خود موفق بوده است

یک روزنامه صهیونیستی با بررسی نحوه عملکرد رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه و ایستادگی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) ، اذعان کرد که این جنبش در تحقق اهداف سیاسی خود موفق عمل کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» اذعان کرد که در جنگ علیه غزه این که چه کسی بیشتر می‌کشد، مهم نیست بلکه این که چه کسی بیشتر به اهداف سیاسی خود نزدیک می‌شود، مهم است.

این روزنامه صهیونیستی با این هشدار که بدون افق سیاسی، از جنبش حماس شکست می خوریم، افزود: حماس به هدف خود مبنی بر از بین بردن هرگونه فرصتی برای عادی سازی روابط میان عربستان سعودی و تل آویو و یا کشورهای عربی در آینده، به شدت نزدیک شده است.

یدیعوت آحارنوت تاکید کرد: حماس به برخی اهداف سیاسی خود در نوار غزه دست یافته اما اسرائیل به این اهداف نزدیک هم نشده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش‌بس موقت چهارروزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پوچتینو علیه طرفداران چلسی: از استرلینگ حمایت می‌کنم
  • سرمربی رونالدو علیه مترجم جنجالی النصر!
  • حمله اسرائیل به سوریه
  • فراخوان پرسپولیسی ها برای آخرین بازی سال؛ 21 هزار بلیت باقی مانده
  • فراخوان پرسپولیسی‌ها برای آخرین بازی سال
  • فصلی در عرصه‌ هنر
  • حمله هواداران لاتزیو به بازیکن و کاپیتان خودشان!
  • عصبانیت وینیسیوس از رئال
  • رسانه صهیونیستی: حماس در تحقق اهداف سیاسی خود موفق بوده است
  • رختکن پرسپولیس علیه ستاره محبوب هواداران شد