Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@06:59:34 GMT

پایان رقابت های پینگ پنگ شهرستان بیرجند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۴۸۱۳

پایان رقابت های پینگ پنگ شهرستان بیرجند

حمیدی رئیس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت: رقابت های پینگ پنگ شهرستان بیرجند به میزبانی عید سعید غدیر به میزبانی سالن سرحدی بیرجند برگزارشد.


وی افزود: میلاد رمضانی، مهدیار رمضانی و امیر حسین کارگر و سروش قاسمی در شیفت اول و مرتضی هاشمی، کوروش کاظمی و سامان نذری و امیر حسین قائمی به ترتیب عناوین اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ک

برگزاری رقابت های پینگ پنگ شهرستان بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پینگ پنگ رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی وفایی برابر حریف اسکاتلندی در اسنوکر جهانی چین

حسین وفایی برترین اسنوکر باز ایرانی در مسابقات آزاد جهانی چین موفق به شکست حریف اسکاتلندی خود شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات آزاد جهانی چین روزهای بیست‌وهشتم اسفند تا پنجم فروردین در شهر یوشان برگزار می‌شود. حسین وفایی برترین و تنها نماینده حرفه‌ای اسنوکر ایران، باید در اولین روز این رقابت‌های رنکینگی با گریم دات روبرو شود.

وفایی در رنکینگ جهانی ۲۱ و حریف اسکاتلندی او نیز در جایگاه ۵۰ قرار دارد که با این حساب این رقابت نتوانست تقابل سختی برای وفایی باشد و نهایتاً او با نتیجه پنج بر یک پیروز میدان شد.

وفایی با این پیروزی به مرحله بعد می‌رود که باید یکم فروردین با رابرت میلکینز بازی کند. این حریف انگلیسی جایگاه ۱۴ رنکینگ جهانی را به خود اختصاص داده و اگر وفایی از این چالش با پیروزی عبور کند، امید تازه‌ای به خود و طرفدارانش خواهد داد که دوباره روند پیروزی‌ها و صعودش را از سر بگیرد.

وفایی سال جدید میلادی را با روند نزولی شروع کرد که از رتبه جهانی ۱۵ به ۲۱ رسیده و خودش موفق نشدن در رقابت‌هایش را بی‌انگیزگی اعلام کرده بود.

منبع: ایرنا کد خبر 737300

دیگر خبرها

  • پیروزی اسنوکرباز آبادانی در مسابقات جهانی
  • پیروزی وفایی در مسابقات آزاد جهانی چین
  • مشخص‌شدن دختران پینگ‌پنگ ایران در انتخابی المپیک
  • پیروزی وفایی برابر حریف اسکاتلندی در اسنوکر جهانی چین
  • پیروزی اسنوکرباز خوزستان در مسابقات چین 
  • معرفی سه پینگ‌پنگ‌باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک
  • راهی شدن اسکواش بازان شهرستان بیرجند به اردوی تیم ملی
  • شرط ادامه حضور امیر سرخوش در انجمن حرفه‌ای‌های اسنوکر جهان
  • شکست و سقوط تیم ملی تنیس به دسته ۳ دیویس‌کاپ
  • سپاهان در اندیشه چهارمین پیروزی در پنجمین میزبانی از گل​گهر