Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@06:19:11 GMT

مدیریت جهادی الگوی مطلوب برای نظام اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۰۵۷۶۶

مدیریت جهادی الگوی مطلوب برای نظام اسلامی است

 ابراهیم رزاقی اقتصاددان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مدیریت جهادی را می توان عمل، پیامد یا حالتی دانست که برای تعالی انسان ها پدید می آید و به معنی رشد، متحول کردن، استفاده کردن از فرصت ها و برای بالا بردن امور انسانی است.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی الگوی مطلوب مدیریتی برای نظام اسلامی است افزود: الگویی که توان لازم تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را دارد واجد تواناییها و ارزش هایی است که از هر نظام مدیریتی کارآمد اسلامی انتظار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقتصاددان در خاتمه افزود: اجرا و نهادینه سازی فرهنگ و مدیریت جهادی به عنوان بهترین الگوی مدیریتی اجرایی شود این در حالی است که احیای شیوه مدیریتی جهادی باید مورد اهتمام جدی تصمیم گیرندگان، برنامه ریزان و مدیران ارشد کشورمان قرار بگیرد. لذا هرجا  تحولی بنیادین و دستاورد قابل توجهی در کشور به دست می آید در فرهنگ و مدیریت جهادی و انقلابی ریشه دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • وحیدی خطاب به استانداران: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس