Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسیدگی به یک پرونده جنجالی از 31 شهریور سال 92 و زمانی شروع شد که مأموران پلیس ملارد در جریان مرگ مرموز مرد جوانی قرار گرفتند که از پنجره خانه‌اش آویزان شده بود.

به گزارش ایران، کارآگاهان جنایی به تحقیق از همسر مقتول پرداختند. همزمان پزشکی قانونی به دستور بازپرس پرونده مأمور رازگشایی مرگ این مرد شد و خیلی زود دریافتند که وی ابتدا با مواد سمی، نیمه جان و سپس خفه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین کافی بود تا همسر وی بازداشت شود و پرده از جنایت زنانه بردارد.

کلثوم در بازجویی‌ها گفت: همسرم جوشکار بود و برای کار به شهرستان‌های مختلف می‌رفت. در این مدت او به تصور اینکه من با مرد میوه فروش محل ارتباط دارم به ما ظنین شد و یک روز آن مرد را به‌خانه کشاند و تحت شکنجه قرار داد.دو سال از این ماجرا گذشت؛ مروت - مرد میوه فروش - به من پیشنهاد داد که همسرم را به قتل برسانیم. به‌خاطر همین یک داروی سمی به من داد و گفت داخل غذای شوهرت بریز! شب حادثه من دارو را داخل غذای او ریختم. نیم ساعت بعد مروت به خانه‌‌مان آمد. زمانی که شوهرم بی‌هوش بود مروت با گذاشتن بالش روی صورتش او را خفه کرد و سپس با کمک هم با طنابی وی را از پنجره خانه‌مان حلق آویز کردیم تا وانمود کنیم دست به خودکشی زده است.

با اعترافات زن خیانتکار، مروت نیز خیلی زود دستگیر شد. این مرد در بازجویی‌ها ادعای بی‌گناهی کرد. ادعاهای این مرد در حالی است که همه شواهد و مدارک قانونی حاکی از آن است که مروت با همدستی کلثوم، فرود را به قتل رسانده‌اند.

این زن و مرد جنایتکار در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربان‌زاده و دو قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفتند. ابتدای جلسه، پدر و دو کودک قربانی تقاضای قصاص کردند.

مروت وقتی برای آخرین دفاع پشت تریبون ایستاد، گفت: قتل را قبول ندارم اما به خانه قربانی رفت و آمد می‌کردم چرا که با او دوست بودم و به وی 30 میلیون تومان قرض داده بودم. او برای اینکه طلب مرا برنگرداند با همدستی همسرش مرا در خانه‌شان تحت شکنجه قرار داد. من او را نکشته‌ام و بی‌گناهم.

کلثوم نیز در آخرین دفاع گفت:‌ اعترافات خودم را پس می‌گیرم. آن زمان برادر شوهرم مرا تهدید کرد که اگر قتل همسرم را به گردن نگیرم او فیلمی را که از رابطه پنهانی من با مروت دارد در بین اقوام پخش خواهد کرد. من نیز از ترس آبرو به دروغ گفتم که شوهرم را با همدستی مروت به قتل رسانده‌ام. باور کنید صبح روز حادثه وقتی از خواب بیدار شدم با جسد حلق‌آویز همسرم روبه‌رو شدم. او خودکشی کرده بود.

پس از بررسی‌های مختلف قضات دریافتند که این پرونده از موارد لوث است بنابراین از اولیای دم خواستند برای اجرای مراسم قسامه پنجاه شاهد به دادگاه بیاورند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل رابطه غیراخلاقی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!

اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین و علیه جانبداری‌های دولت این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه‌ها کلاس‌های درس را ترک کرده و یا سعی کرده‌اند برای برگزاری اعتراضاتشان علیه عملیات نظامی اسرائیل در غزه، چادرهایی برپا کنند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این اعتراضات گروهی از دانشجویان آمریکایی برای اعلام همبستگی با فلسطین، چفیه و پرچم فلسطین را به گردن مجسمه جرج واشنگتن (اولین رئیس جمهور آمریکا) انداختند که تصویر آن در شبکه‌های مجازی پربازدید شده است:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!
  • بعد از شهادت هم کار همرزمش را راه انداخت!
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟