Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سومين مرحله اردوي انتخابي تيم ملي فوتبال هفت‌ نفره  جهت آمادگي حضور در مسابقات آسيا اقيانوسيه کيش 2018، از يکشنبه 11 شهريور، در مجموعه ورزشي شهيد شيرودي آغاز مي شود.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون جانبازان و معلولين، اين اردو به سرمربيگري علي روزبهاني و مربيگري سيدعلي بکاء، تا 16 شهريور در تهران ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن صفري، حسين تيزبر، عبدالرضا کريمي‌زاده، محمدجواد شاهخوره (بوشهر)، سعيد فرامرزي، عليرضا زارع، سامان رزمي، سعيد حق‌شناس، مهرزاد ارشادي (فارس)، حامد آتش‌افروز، فردين تورجي‌مقدم، ناصر اکبرپور (گيلان)، محمد خراط، روح‌اله جنگجو (مازندران)، عباس ترابي، محسن مختاري، فرزاد مهري (مرکزي)، مهدي جمالي (قم)، سامان نيلوفر، مسعود ژوليده(کرمانشاه)، 20 ملي پوش مدعو به اين اردو هستند. علي واثقي، احسان غلامحسين پور بوشهري و عليرضا رجبلو به عنوان مربيان و سرپرست تيم ملي را در اين اردو همراهي مي کنند.
مسابقات آسيا – اقيانوسيه 2018 به ميزباني کيش، از اول تا ششم آذر ماه، به ميزباني ايران در جزيره کيش برگزار مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فوتبال 7 نفره رقابت هاي آسيا اقيانوسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی

ایسنا/خوزستان هشت خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که هشت ورزشکار و یک مربی از خوزستان در این اردو شرکت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در وزن ۳۵ کیلوگرم سجاد محمدی، در وزن ۳۸ کیلوگرم حسین بذرافکن، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیر کاظمی و سالار صدیقی، در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قولی‌گله، در وزن ۶۲ کیلوگرم کوروش عبدولی و در وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین علوانی و نوید سعیدیان به این اردو فراخوانده شده‌اند.

همچنین پرویز زیدوند به عنوان مربی از خوزستان در این اردو شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران