Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بانک مسکن بالغ بر 34هزار و 700فقره انواع تسهيلات در بخش حوداث غيرمترقبه به ارزش بيش از 588ميليارد و 530ميليون تومان پرداخت کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، بانک عامل بخش مسکن خود را متعهد و مسئول مي داند تا بخشي از اعتبارات خود را در قالب تسهيلات حوادث غيرمترقبه که بخشي از اين تسهيلات براي بازسازي، تعمير و مقام سازي پروژه هاي مسکوني آسيب ديده در مناطق زلزله زده کرمانشاه پرداخت شده است، اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تسهيلات بانک مسکن در رديف تسهيلات حمايتي (تکليفي و تبصره‌اي) براي حوادث غيرمترقبه در قالب «مشارکت مدني پروژه‌هاي مسکن مهر »، «مشارکت مدني ساير پروژه‌هاي مسکوني»، «فروش اقساطي سهم الشرکه مربوط به طرح مسکن مهر»، «فروش اقساطي سهم الشرکه ساير پروژه‌هاي مسکوني»، «تسهيلات جعاله مسکن مهر» و «تسهيلات جعاله غير از پروژه‌هاي مسکن مهر» پرداخت مي شود.
طبق آمار رسمي سيستم جامع آماري تسهيلات تبصره اي، بانک مسکن در بازه زماني شانزده ماهه فروردين 96تا پايان تيرماه 97در بخش حوادث غيرمترقبه در مجموع 34هزار و 739فقره انواع تسهيلات به ارزش 588ميليارد و 530ميليون و 467هزار تومان پرداخت کرده است.
عملکرد بانک مسکن به تفکيک رديف انواع تسهيلات در بخش حوادث غيرمترقبه حاکي از آن است که اين بانک، در رديف مربوط به تسهيلات مشارکت مدني براي 13هزار و 769واحد مسکوني بالغ بر 423ميليارد و 79ميليون تومان تسهيلات پرداخت کرده است. همچنين در قالب تسهيلات جعاله حوادث غيرمترقبه براي دو هزار و 205پروژه مسکوني بدون احتساب واحدهاي مسکن مهر ، بالغ بر 150ميليارد و 833ميليون تومان پرداخت شده است.
علاوه بر اين تسهيلات حمايتي بانک مسکن در بخش فروش اقساطي سهم الشرکه طرح مسکن مهر حدود 8ميليارد و 146ميليون تومان، فروش اقساطي سهم الشرکه حوداث غيرمترقبه براي ساير پروژه هاي مسکوني بالغ بر 5ميليارد و 701ميليون، تسهيلات مشارکت مدني حوادث غير مترقبه براي پروژه هاي مسکن مهر 660ميليون تومان و تسهيلات جعاله حوادث غيرمترقبه براي مسکن مهر 110ميليون تومان بوده است.
بر اساس اين گزارش، بانک مسکن از فروردين 96تا پايان تير 97، 192730فقره انواع تسهيلات حمايتي در حوزه‌هاي مربوطه پرداخت کرده است. تسهيلات حمايتي در حوزه‌هايي همچون حوادث غيرمترقبه، بخشي از سبد تسهيلاتي بانک مسکن را تشکيل مي دهد. در جريان بازسازي زلزله کرمانشاه، بانک مسکن از طريق شعب استان زلزله زده اقدامات ضربتي و جبراني براي کمک مالي اعتباري به خانواده‌هاي زلزله زده براي پوشش هزينه هاي بازسازي خانه هاي خسارت ديده انجام داد.
بانک مسکن تاکنون براي بازسازي بيش از 35هزار واحد مسکوني در مناطق شهري و روستايي استان کرمانشاه، نزديک به 550ميليارد تومان تسهيلات به ساکنان بومي استان (خانوارهاي خسارت ديده) پرداخت کرده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن