Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،گردهمایی بزرگ خدام زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع)خطه ساحلی از استان بوشهر تا استان خوزستان شهرستان آبادان در شامگاه جمعه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور فرماندار ،جمعی از مسئولان بوشهر و خوزستان، موکب داران شهرهای خطه ساحلی جنوب ،خانواده های شهدا و بسیجیان ،هیات امناهای امامزاده عبدالله (ع)وحسینیه ابوالفضل العباس روستای امامزاده عبدالله (ع)و اهالی منطقه هندیجان و امامزاده عبدالله با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید موسوی امام جمعه سابق شهرچغادک و مسئول موقعیت قمر بنی هاشم ماهشهر در روستای امامزاده عبدالله (ع)برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین سید مجید موسوی در این گردهمایی بزرگ اظهار کرد:ترویج فرهنگ واقعه بزرگ و ماندگار عاشورا و اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع)وظیفه همه ما شیعیان ارادتمندان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)که برای بهتر شناختن معرفتی این رویدادها بایستی با تبلیغات مناسب در این مسیر مقدس گام های تاثیرگذاری برداریم.

وی افزود :برپایی مراسمات و برنامه های اربعین حسینی(ع) با استقبال بی نظیر مردم با پای پیاده بصورت کاروان های منظم از استان ها و شهرهای کشور مخصوصا از خطه خونگرم و ولایتمدار ساحلی جنوب تا مرز شلمچه و کربلای معلی نشان شعور و معرفت و بصیرت و قدر شناسی به ساحت مقدس سید الشهداء(ع)است.

وی بابیان اهداف برپایی موکب ها و پیاده روی زوارهای اربعین حسینی (ع)گفت:از عمده اهداف مهم در برپایی موکب ها خدمت صادقانه به زائران حضرت امام حسین (ع)همراه با خوش رویی و بصیرت اعطایی است و پیاده روی زوارهانشان دهنده معرفی نهضت قیام حضرت امام حسین (ع)و مشخص شدن چهره واقعی ظلمی که بر اهل بیت (ع)شده و ادامه راه سعادتمندی حضرت سیدالشهدا ء(ع) و آمادگی زمینه قیام حضرت امام مهدی (ع)است .

حمدی صالحی مسئول موقعیت قمر بنی هاشم شهرستان ماهشهر تا شلمچه تاکید داشت :که امسال در مسیر حرکت زوارهای اربعین امام حسین (ع)تعدادی موکب اضافه خواهد شد و خدمات بهتری در مسیر و همچنین موفقیت موکب بزرگ قمر بنی هاشم (ع)ماهشهر در مرز شلمچه ایجاد خواهد شد و پیگیر امکانات رفاهی بهتری برای زائران هستیم.

وی افزود:با همکاری مسئولان مربوطه و مردم هندیجان در مسیر چم خلف عیسی تا ماهشهر نیاز به تعدادی موکب برای رفاه بیشتر زائران مناطق ساحلی جنوب هست که امیدوارم این موکب ها با امکانات موجود بر پا شود.

در پایان گردهمایی خدام زوار ابا عبدالله الحسین (ع)فرماندار هندیجان کورش مودت از حضور موکب داران بیش از ۲۰ شهر خطه جنوبی بوشهر تا آبادان تقدیر کرد و افزود:با تمام امکانات موجود امسال با مشارکت مردم خدمات رفاهی خوبی برای زوارهای اربعین حسینی (ع) انجام خواهد گرفت و حدود ۴ موکب از مسیر چم خلف عیسی تا ماهشهر برپا خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۰۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که به نام روز دختر نامگذاری شده گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

این مراسم روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

این تجمع با اجرای نجم الدین شریعتی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود.

حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی خواهند کرد و سید حمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

کد خبر 6093595

دیگر خبرها

  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند